Toon posts:

Clips op DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
ik zit met het volgende probleem en hoop dat er iemand is die even kan helpen.

- Ik wil ongeveer 4 Gb aan clips op DVD branden die dan ook afspeelbaar zijn (niet op Pc maar op een "normale"DVD speler).

Als VideoCD lukt het niet, omdat (neem ik aan) onze DVD speler niet zon hele grote buffer heeft, hij haperd namelijk om de ~2 minuten.
Dus mijn id was om een Video DVD aan te maken, kijken of het daar wel mee lukt. Maar als je dat wilt doen moet je gebruik maken van VOB files... kan ik mn Mpg's in een VOB krijgen ?

andere sugesties zijn ook welkom ;)

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-12 15:05

megaleo

Special member

Ja dat kan. Kijk maar eens op deze site: http://www.doom9.nl/
Daar staat echt genoeg info erover en de bijbehorende programma's kun je er ook downloaden.

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

waarschijnlijk niet een suggestie die je voor ogen had, maar je zou es kunnen kijken naar dvd/divx spelers. bv de bekende KISS spelers of clonen ervan.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Je kunt kijken op

Afterdawn
DVDrHelp en dan met name de convert ... to DVD howto's
Doom9 (de fatsoenlijke versie :P)
DVDrBase
en nog veel meer divx/dvd sites die te vinden zijn met enkele simpele zoekqueries zoals onderstaande:)

Verder zijn de hits bij [google=mpg to dvd tutorial] ook prima te gebruiken. Succes! :)

limiteer je overigens niet tot alleen bovenstaande query, wees creatief met je zoekopdrachten en je zult echt antwoord op deze vraag vinden :)

Vergeet de search ook niet overigens :)

[ Voor 28% gewijzigd door G33rt op 10-12-2003 12:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
thx, we gaan het proberen.