Toon posts:

Problemen met gamepad

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een wat oudere gamepad die ik laatst wou installeren op mijn nieuwe systeem, maar de driver-cd van mijn gamepad(primax conqueror PRO) wil niks beginnen op mijn XP systeem.

weten jullie hoe ik mijn gamepad kan installeren in XP?

alvast bedankt!

(ben hier nieuw btw, dus HALLO ALLEMAAL! :*) )

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
ehh... gewoon control panel -> printers and other hardware -> game controllers -> add -> custom ?

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 21:34

JdM

Humbled

Welcome :Y)

Heb je op de website van de fabrikant gekeken voor eventuele nieuwe drivers tbv XP, als je in het vervolg direkt even post waar het allemaal precies over gaat, zoals het systeem waar het op draait, de soort gamepad enz. enz. :X :X dan kan iedereen hier je misschien nóg wel veel beter helpen , ;)

|:( 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door JdM op 10-12-2003 11:56 ]

Verwijderd

heb je al eens op het internet of op de officele site naar update`s gezocht, dat kan ook meestal wel helpen. :P

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Nieuwe drivers voor winXP en win2k zijn er niet van primax, maar ik vermoed dat dit een gamepad is waar primax alleen een ander merkje op heeft geplakt...
De laaste drivers van primax (win98/win95):
http://www.driverscollect...e_id=20871&sid=1198274832

[ Voor 28% gewijzigd door djexplo op 10-12-2003 11:40 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
eehm tja, ik heb wel gezocht voor nieuwe drivers maar ik ben niet zo bekend met dat spul. ik weet dat ik vroeger de cd erin kon stoppen en dat alles gewoon werkte(met win98). de site www.primax.nl wil het ook niet meer doen... vraag me af of het nog wel bestaat!?

dat met die custom gamecontroller kan ik wel doen, maar de gamepad die ik heb heeft 10 knoppen en 2x 4-punts-toets, dus zou ik die graag ook willen in stellen.

iig bedankt voor de hulp tot zover...(<-- snelle jongens hiero! _/-\o_ )
Pagina: 1