Toon posts:

Hulp op afstand

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb 3 computers (WinXP) in een netwerk staan.
Nu wil ik via hulp op afstand de ander 2 overnemen.
Ik heb beide vinkjes bij Hulp op afstand aanstaan (op alle 3)
Als ik nu een wil overnemen geeft het het volgende aan:
"Een programma kan niet worden opgestart"

Wat is er mis volgens jullie?

Ander melding: "Toegang geweigerd"

Heel leuk dat je de Topic blokkeerd ipv even normaal antwoord te geven "momania".
Hoe kom je er trouwens bij dat ik niet heb gekeken in de oude topics. Als het er had gestaan had ik heus wel mijn probleem opgelost.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd

zie SEM

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hoi :)

Lees eerst de sluitmessage van Hulp op afstand/ eens goed door, zomaar dezelfde tekst neersmijten in een nieuw topic gaat je echt niet helpen..
Dicht.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

momania schreef op 10 december 2003 @ 11:08:
Tja, je geeft niet echt de indruk dat je zelf al veel hebt uitgezocht.

Een melding als: "Toegang geweigerd" lijkt me toch een hele duidelijke. Die kan je zelf ook wel verder uizoeken denk ik.

Een melding als: "Een programma kan niet worden opgestart", kunnen wij net zoveel mee als jij zelf: niks dus.

Ga eerst eens zelf goed op onderzoek uit naar een oplossing. Er zijn al zat topics voorbij gekomen met dit soort prolemen,
Begin bv ook eens met het uitpluizen van je eventviewer (logboeken) of je daar error codes etc kan vinden, die je weer op de site van MS technet kan gebruiken.

Kijk ook verder dit even goed door over wat we van een topic en user verwachten op GoT:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Kom op... even wat zelf uitproberen :)

GoT is geen helpdesk en een 'handje vast houden' forum. Het is de bedoeling dat je eerst zelf gaat proberen om het op te lossen. Wanneer dat niet lukt dan pas een topic openen. En dan dien je wel aan te geven wat je zelf hebt geprobeert en waar je hebt gezocht (voorbeelden)

Het is in ieder geval niet de bedoeling om meteen weer een topic te openen na een slotje. Als je vragen hebt of je bent het er niet mee eens dan kun je eerst gewoon even mailen met de moderator :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.