.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:10 ]
Verwijderd
Verwijderd
Als je dat stukje code met IP adres uit die sample uitvoert op jouw pda, krijg je dan wat zinnigs te zien?Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 14:34:
Ik heb op MSDN nog een informatieve link gevonden over "internet pass through" middels activesync.
http://msdn.microsoft.com...c2k2/html/ppc_through.asp
Maar of dat nu betekend dat het met mijn oudere PDA (geen PPC 2002 maar Windows CE 3.0 (dat is PPC 2000?)) niet kan.... Het betekend in ieder geval wel dat het met een nieuwere PDA WEL kan....
Ik meen van wel ja, en deze staat default ook aan. Heb je de opties in je connections control panel goed staan ('my internet connects to work' en dat soort vaagheden?) Als je je PDA een hard reset geeft en de nieuwste activesync gebruikt heb je ALS het kan op je PDA alle defaults goed staan...Tja, en volgens mij ben ik niet heel erg dom. Bij mij werkt het niet. Ik heb bij active sync onder tools/options/rules ook geen 'pass through' optie. Kennelijk heb jij die wel?
Verwijderd
Je probleem is waarschijnlijk te specifiek; kennis is hier over het algemeen voldoende aanwezig. Heel misschien geef ik je voor wat betreft het configureren van de pass-through meer kans in een forum als gadget talk...Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 12:14:
Overigens erg jammer dat er zo weinig reacties zijn! Waarom is dat? Is de vraag te goed en/of de kennis te laag hier?