[VBA+Access]ValueListbox probleem

Pagina: 1
Acties:

• clownmasson
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-07-2023

clownmasson

da Second war in Heaven

Topicstarter
Hallo Luitjes,

Ik heb een probleem met een listbox in access. Ik kan hier de 2 functies .AddItem en .RemoveItem helaas niet gebruiken omdat we werken met access2000. Dus ik lopen zoeken naar een vervanger voor AddItem. Dat was na wat zoeken gelukt..

Me.lstGereserveerdebungalows.RowSourceType = "Lijst met waarden" Me.lstGereserveerdebungalows.RowSource = lstGereserveerdebungalows.RowSource + waarde1 + ";"

Zo maak ik dus een comma separated valuelist ;) Maar mijn vraag hierbij is , hoe kan ik een waarde er dan uit verwijderen?

THNX!

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-05 14:28

koli-man

Bartender!!!!

kun je niet met een soort substring proberen te werken... Tja ik ben niet zo bekend met VBA maar het lijkt mij dat dat toch mogelijk moet zijn.

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 10:35
clownmasson schreef op 10 december 2003 @ 10:01:
Zo maak ik dus een comma separated valuelist ;) Maar mijn vraag hierbij is , hoe kan ik een waarde er dan uit verwijderen?

THNX!
(dynamisch) query of tabelletje maken is makkelijker in dit geval. toevoegen en verwijderen dan met sql of andere vba meuk.