Toon posts:

De extra optie onder word geeft tig keer "afdruk samenvoegen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Win ME 4.90.3000 (ik kan er ook nietts aan doen) met Office 2000 9.3821 SR-1 en als ik bij de optie extra in word klik, dan komt er tig keer "afdruk samenvoegen" te staan. Ik heb Office al verschillende keren opnieuw geinstalleerd, maar dit mocht niet baten.
Enig idee wat het probleem is???

Verwijderd

Topicstarter
weet echt niemand wat hier de oorzaak van kan zijn'? ik heb ook al geprobeerd om office xp erover te updaten maar nog het zelfde probleem...
please help!!!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Het is in het algemeen niet gewenst om je topic binnen 24 uur na je laatste eigen post te schoppen als nog niemand gereplied heeft, aangezien dat wordt gezien als onnodig aandacht trekken, pas er dus mee op, je kunt ervoor op je vingers getikt worden door moderators :)

Welke optie 'afdruk samenvoegen' bedoel je? Heb je een screenshot van wat je bedoeld? dat zegt vaak meer dan een boel woorden :)

[ Voor 12% gewijzigd door G33rt op 10-12-2003 13:14 . Reden: urreltje ]

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 10 december 2003 @ 13:12:
Het is in het algemeen niet gewenst om je topic binnen 24 uur na je laatste eigen post te schoppen als nog niemand gereplied heeft, aangezien dat wordt gezien als onnodig aandacht trekken, pas er dus mee op, je kunt ervoor op je vingers getikt worden door moderators :)

Welke optie 'afdruk samenvoegen' bedoel je? Heb je een screenshot van wat je bedoeld? dat zegt vaak meer dan een boel woorden :)
ik wil er wel eentje bij doen maar kweet helaas neit hoe dat moet .... :(
sorry

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 08:10

Alaksandus

Vae puto deus fio

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 14:08:
[...]

ik wil er wel eentje bij doen maar kweet helaas neit hoe dat moet .... :(
sorry
Kerel toch, ik zie dat je een ICT studie doet maar je weet niet hoe je een screenshot moet maken, of is het niet hoe je weet hoe je hier op het forum krijgt?

Als dat laatste het geval is:
ga naar http://www.theforumisdown.com/

upload je file, en daarna in de post zet je dit
code:
1
 [img]adres van foto[/img]

Bij het 1e verwijs ik je naar www.beginnersweb.nl

[ Voor 6% gewijzigd door Alaksandus op 10-12-2003 14:12 ]

Als een god in Nijmegen.

Verwijderd

Topicstarter
Coronaextra schreef op 10 december 2003 @ 14:12:
[...]

Kerel toch, ik zie dat je een ICT studie doet maar je weet niet hoe je een screenshot moet maken, of is het niet hoe je weet hoe je hier op het forum krijgt?

Als dat laatste het geval is:
ga naar http://www.theforumisdown.com/

upload je file, en daarna in de post zet je dit
code:
1
 [img]adres van foto[/img]

Bij het 1e verwijs ik je naar www.beginnersweb.nl
How How, tuurlijk weet ik wel hoe je een screenshot moet maken, kom op!!! ;)
Maar ik wist neit hoe ik em er op kreeg.
Anyway, dit is ie...
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/fout12345.jpg

beter zo???

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-03 05:28

RMYuma

The disguise is complete!

[off topic]
Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 14:18:
[Een erg grote screenshot]

beter zo???
Bijna! ;)

Zoals je ziet vernaggel je de forum lay-out met een te grote screenshot. Zou je hem eerst kunnen verkleinen naar een breedte van maximaal 600 pixels, en dan pas uploaden en linken?
edit:
Inmiddels aangepast zie ik...

[/off topic]

Als je kiest voor 'extra' > 'aanpassen...', kun je dan al die extra menu-items niet weghalen?

[ Voor 35% gewijzigd door RMYuma op 10-12-2003 14:42 . Reden: aantal pixels breedte toegevoegd... ]

| Specs Aurora24 | My music |

Verwijderd

Topicstarter
The_Prince_of_Mu schreef op 10 december 2003 @ 14:26:
[off topic]

[...]

Bijna! ;)

Zoals je ziet vernaggel je de forum lay-out met een te grote screenshot. Zou je hem eerst kunnen verkleinen naar een breedte van maximaal 600 pixels, en dan pas uploaden en linken?
[/off topic]

Als je kiest voor 'extra' > 'aanpassen...', kun je dan al die extra menu-items niet weghalen?
nope, helaas niet neej... :(

• RMYuma

RMYuma

-: Zie je bij 'extra' > 'aanpassen' die optie van samenvoegen überhaupt wel?
-: Heb je Office al een keer helemaal gedeïnstalleerd, de map van Office verwijderd, en een keer het register opgeschoond, alvorens Office opnieuw te installeren?

[ Voor 8% gewijzigd door RMYuma op 10-12-2003 14:44 ]

Verwijderd

Dit probleem heb ik 1 keer eerder gezien (2 of 3 jaar terug). Ik weet het niet precies meer, maar het had dacht ik te maken met een corrupte macro, die een knop toevoegt. Echter doordat ie corrupt is maakt ie steeds dezelfde knop aan.
Meestal kan je hem wel verwijderen maar hij komt steeds terug dus das geen echte oplossing. De macro hoeft niet eens van MS zelf te zijn maar kan ook een invoegtoepassing/macro zijn. Zoek effe in die opties en vink eventueel gewoon alles uit en schoon dan je menu op en herstart een paar keer om te kijken of ie toch nog deze knop telkens aanmaakt.

Meer weet ik echter niet meer, zowel mijn lange als korte termijn geheugen hebben bugs 8)7

Verwijderd

Topicstarter
The_Prince_of_Mu schreef op 10 december 2003 @ 14:44:
-: Zie je bij 'extra' > 'aanpassen' die optie van samenvoegen überhaupt wel?
-: Heb je Office al een keer helemaal gedeïnstalleerd, de map van Office verwijderd, en een keer het register opgeschoond, alvorens Office opnieuw te installeren?
De optie staat er niet bij nee, en dat laatste heb ik al 2 keer gedaan, ook met de map verwijderd...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 14:55:
[...]

De optie staat er niet bij nee, en dat laatste heb ik al 2 keer gedaan, ook met de map verwijderd...
btw het register heb ik niet opgeschoond, hoe moet dat??

• RMYuma

RMYuma

Je kunt je register opschonen op twee manieren:
1) Middels handmatig op zoek gaan naar MS Office links (omslachtig, maar niet altijd te voorkomen);
2) Middels een tooltje, die je register scant op ongeldige links.

Google maar eens op regcleaner + <windows versie>

PS) Als je nadat je iets hebt gepost, nog meer wilt vertellen, gebruik dan even de 'edit'-button i.p.v. de quote button. Dit houdt het topic overzichtelijk.

Pagina: 1