Toon posts:

Problemen met Tbird900 + Geforce2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn nieuwe computer heb ik een Asus A7V plankie derin, 2 reepjes 128meg PC133 en een Hercules Geforce2 GTS Pro 64mb videoplank erin, alles werkt perfect in windows maar zodra ik een spel opstart hangt ie in het echte spel na like 1 seconde |:( (op het moment dat hij bijvoorbeeld 1 seconde een level van tony hawk 2 rendered) ik heb nieuwste 4 in 1 drivers geinstalleerd, wat doe ik fout ? er is trouwens NOG niets overgeklokt :7

Verwijderd

hebje windows 2000?? want daar gebeuren die dingen nogal vaak. En probeer eens andere drivers want dat vind ik nou heel dom van nvidia dat nieuwere drivers het slechter doen :z:z:z:z:z:z:Z

Verwijderd

Topicstarter
kep WinME en de nieuwste drivers van de fabrikant maar kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt want het is nml zo'n crash van als je PC te hoog is geklokt, dattie dus ECHT vast is, m'n 4 in 1 driver staan trouwens wel op VxD turbo mode oid.

Verwijderd

ik had dat probleem eigenlijk ook maar nu heb ik goede koeling en nu is het voorbij 8-)
ja toen ik dat probleem had gebeurde het pas als ik 10 minuten een spel speelde...

-heb je wel voldoende koeling??
-probeer gewoon es andere drivers
-misschien is het een geheugenprobleem

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Zet je agp fastwrites uit in je Bios , kan erg helpen en zet je system instelling op normal in je bios.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)