Toon posts:

Hp 8100 (4x2x24) problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn broer heeft in zijn pentium 166/ 32 mb edo een brander gekocht en naast zijn cd-rom speler geplaatst. Er zijn 2 problemen.

Zijn 32 speed cd-rom speler ript cd's met 2 speed (audiograbber), zelf heb ik die cd-rom speler eens gekocht, en het merk was goed (weet niet meer welk merk het namelijk was...) Maar het moet dus sneller kunnen als 2 speed :( De HP doet dit met 8 speed.... heel vaag dus..

Cd's branden lukt niet, 3 van de 5 cd's mislukken gewoon, in het midden van het branden verspringt die oppeens naar het einde en zegt dat de cd klaar is (wat natuurlijk niet het geval is) en zegt dat die gewoon gelukt is) zelf denk ik gewoon te weinig geheugen, dat je met 64 beter af bent. Ik ga in ieder geval eens de HD formateren en alles er schoon opzetten, wat zou ik nog meer kunnen doen en wie weet wat dit zou kunnen zijn? Als het een geheugenprobleem zou zijn zou die het wel op 2x of 1x wel goed kunnen branden denk ik.. dat weet ik juist nog niet...

Suggesties welkom:) !

Dank..

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

Verwijderd

ik heb dat kutding ook
het is gewoon een brakke machine :(

ik zou zeggen:
koop een nieuwe

Verwijderd

Ik heb dezelfde brander, en die fikt alles.
Het is gewoon een geheugen probleem. d'r moet gewoon 64 mb in die pc.
Snellere proc is ook geen overbodige luxe bij deze brander.

Hij deed het bij een kennis goed op 233/64 mHz.

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Ik heb dat ding zelf ook in mijn 2de pc, dit is een amd k6 233 met 32 mb, hij brand alles zonder problemen, ik brand er enkel audio mee met feurio. Werkt prima.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:49
Mijne fikt ook alles, behalve CloneZooi en 80min (nee niet aangepast, eind deze maand komt de aflossing :9).

En test em dan eerst is op 2x, en een schone windows installatie is ook maar eventjes werk, dus moeite wel waard om te proberen.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
hmmmmm, ik probeer 2 speed dan... en schone windows :-)
Pagina: 1