Toon posts:

Kan niet meer bieden op Ebay.com

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik kan opeens geen bod meer uitbrengen op Ebay.com..........als ik op PLACE BID klik gebeurt er 20s lang niks en dan verschijnt de boodschap "The opration timed out when attempting to contact offer.ebay.com" :|

Ik gebruik Mozilla 1.4, heb Ad Aware en Norton alles al laten scannen. Kazaa en Emule heb ik ook verwijderd. Ik heb TUe kabelinternet via een router, alle andere sites werken gewoon normaal

• w_m0zart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-07-2022
Dit probleem heb ik bij www.ebay.de (met kabelinternet van de UT). Ik kon niet eens bij hun homepage komen. Ik kon wel bij www.ebay.com. Bieden heb ik niet geprobeerd. Gaat hier zonder router.

Overigens had ik afgelopen zondag geboden bij www.ebay.de via een inbelverbinding naar Twente (vanuit Belgie). Toen kon ik nog wel bij de homepage komen, maar het bieden ging niet meer, doordat er ook bij mij een timeout kwam. Minstens 30 seconden geen netwerkactiviteit. Echt vervelend geweest. Ik dacht dat het dus lag aan slechte verbinding, maar nu ik deze vorige post lees, kan er wel eens iets anders aan de hand zijn.

[ Voor 68% gewijzigd door w_m0zart op 10-12-2003 01:28 ]