Toon posts:

Muis zit "vast"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit met het volgende probleem:

Heb net een nieuwe muis, een logitech MX500
Nou is het probleem dat die af en toe spontaan vast zit.
Het is een beetje het zelfde effect als dat je sensor van je muis vies is (haartje voor de sensor bv). Alleen dit is dus niet het geval.
Heb net 2 weekjes terug windows opnieuw geinstalleerd dus staat nog geen vage progjes op. Heb al geprobeerd alle muis devices weggegooid en opnieuw geinstalleerd. Ook al geprobeerd met / zonder mouseware (nieuwste versie).
Ook al gekeken of er een of ander proces toevallig veel processor cappaciteit vraagt maar dat is ook niet het geval.

Wie helpt mij uit de brand ??

info:
Windows 2000 SP4
Logitech corless desktop optical + software.

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 14:02

Tomatoman

Fulltime prutser

Dit klinkt als een slechte radioverbinding. Misschien ligt de ontvanger buiten bereik. Leg dat ding eens op je bureau en kijk of het dan beter gaat. Ook kun je testen of een nieuwe batterij het probleem verhelpt.

Een goede grap mag vrienden kosten.

Verwijderd

tomatoman schreef op 10 december 2003 @ 01:07:
Dit klinkt als een slechte radioverbinding. Misschien ligt de ontvanger buiten bereik. Leg dat ding eens op je bureau en kijk of het dan beter gaat. Ook kun je testen of een nieuwe batterij het probleem verhelpt.
Dit werkt niet, heb precies zelfde probleem ook bij dezelfde muis met win2k en sp4.

Wanneer ik de stekker achteruit mijn pc haal en vervolgens opnieuw erin doe werkt het weer, maar het is niet handig elke keer onder het bureau te gaan hangen.

• Viva Vince
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-11-2024
de 500 is toch niet draadloos hoor. Dat kan het probleem niet zijn. Misschien kabelbreuk bij USB stekker(zit ie in een vreemde bocht? as in maakt de draad een 90 gradenbocht omdat je kast tegen de muur staat oid) Is wel niet echt waarschijnlijk.

Hmm heb ook een Mx 700 ding, en heb nog geen dergelijke klachten gehad. Moet wel zeggen dat ik de native drivers van windows gebruik(extra knoppen, zucht)

[ Voor 108% gewijzigd door Viva Vince op 10-12-2003 01:13 ]

Verwijderd

Viva Vince schreef op 10 december 2003 @ 01:09:
de 500 is toch niet draadloos hoor. Dat kan het probleem niet zijn. Misschien kabelbreuk bij USB stekker(zit ie in een vreemde bocht? as in maakt de draad een 90 gradenbocht omdat je kast tegen de muur staat oid) Is wel niet echt waarschijnlijk
Ik heb de 700 en die is wel cordless met dezelfde nare probleempjes

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 01:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
mx500 is idd niet draadloos. Kabel loopt niet in een rare bocht. Verschillende ondergronden geprobeerd. (met geen van alle met andere muizen ooit problemen gehad maar ja.

• Viva Vince
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-11-2024
Heb ff voor jullie bij logitech de FAQ en de knowledge-base zitten doorspitten maar kon zo 123 niks vinden(het is laat). Ik zou ff een mailtje naar hun sturen, aangezien je niet de enige bent zal het wel een bekend probleem zijn.

Verwijderd

Inderdaad al laat, ik ga wel even informeren of er iets bekend is over dit issue. Kom er nog wel op terug als ik meer info heb.

Verwijderd

Topicstarter
Heb al een paar keer gebeld met logitech. Maar die daar kom ik er ook niet echt uit. Zou dan een RMA geval worden. Vind het prima maar denk dat ik er weinig mee op schiet aangezien die nieuwe muis dan ook weer niet werkt.

Verwijderd

Topicstarter
ff klein schopje.... :)

Verwijderd

Topicstarter
Echt niemand die dit probleem heeft opgelost?? Zijn toch meer mensen die er last van hebben. Kan me niet voor stellen dat die zo met hun muis kunnen werken want ik word er helemaal gek van.
Pagina: 1