Toon posts:

[Outlook 2002] Automatisch indelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een aantal mappen aangemakt in mijn Postvak-In bij Outlook XP. Het is dus de bedoeling dat al het e-mail van persoon 'A' direct wordt opgeslagen in zijn mapje. Kan Outlook de binnengekomen mail filteren en automatisch plaatsen in de juiste mappen? Zo ja, hoe?

Verwijderd

Kijk eens bij extra en dan wizard regels, die zal je stap voor stap helpen met het filteren van mail naar mappen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

extra-Wizard regels...

^^ te laat...

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 10-12-2003 00:55 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar als ik aan de wizard 'filteren' opgeef krijg ik een stukje uitleg dat het mogelijk is maar niet hoe ik het moet realiseren. Kan iemand in het kort uitleggen hoe ik dit doe? Op de binnengekomen mail klikken en dan eigenschappen drukken bv?

edit:
Met een filter kunt u gemakkelijk uitsluitend bestanden of items weergeven die voldoen aan door u gestelde voorwaarden. Zo kunt u bijvoorbeeld alle items filteren op de naam "Johanna Pietersen" in het vak Van, zodat alleen de items van Johanna Pietersen worden weergegeven. Alle andere items bevinden zich nog steeds in de map en kunnen weer worden weergegeven door het filter te verwijderen.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 00:58 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je wilt geen wizard 'filteren', maar wizard 'berichtregels'. En wat heeft dit met Windows problemen te maken?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

heb je iets aan deze site?

http://www.xs4all.nl/helpdesk/mail/spam/outlook.html

hier staat hoe je spam kunt wissen en word van de wizard regels gebruik gemaakt

Andere manier is rechtermuiknop een een binnegekomen mail en dan regel maken kiezen.....

Als dit beide niet kan vraag ik me sterk af wat er met je installatie is gebeurd.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 01:03:
heb je iets aan deze site?

http://www.xs4all.nl/helpdesk/mail/spam/outlook.html

hier staat hoe je spam kunt wissen en word van de wizard regels gebruik gemaakt

Andere manier is rechtermuiknop een een binnegekomen mail en dan regel maken kiezen.....

Als dit beide niet kan vraag ik me sterk af wat er met je installatie is gebeurd.
Mijn dank is groot! :)

Verwijderd

Topicstarter
Stom van me! Als ik nu een mail verstuur naar mezelf krijg ik het twee keer binnen. Eentje die ik naar mezelf verstuur en een van mijn verzonden-items. Hoe kan ik het instellen dat ik alleen de ontvangen berichten in mijn postvak-in wil terugzien en dus niet mijn verzonden berichten?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Speel eens wat met die regels en probeer wat.

Handje vast houden leer je lang niet zoveel van.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
BackSlash32 schreef op 10 december 2003 @ 01:25:
Speel eens wat met die regels en probeer wat.

Handje vast houden leer je lang niet zoveel van.
Dank je. Ik trek mijn vraag terug. Ik probeer mijn outlook nu om zeep te helpen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

:D

Ach ja, zoek eens met F1 op NTbackup, leer je nog meer :D

[ Voor 95% gewijzigd door alt-92 op 10-12-2003 01:28 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 10:39

momania

iPhone 30! Bam!

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1