[hdd] Brakke 40 gig IBM schijven

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views sinds 30-01-2008

• Brabrabra
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 07:00

Brabrabra

Chaoss ahv

Topicstarter
Ik heb twee jaar geleden een 40 gig IBM hd gekocht (ik geloof dat hij gxp60 heet, ja die met het bekende probleem). Na een half jaar ging die stuk, dus ik hem opsturen. Krijg ik een 'nieuwe', gaat ook binnen de kortste keren stuk. Weer een 'nieuwe' (servicable used part |:(), weer stuk. Toen kreeg ik mijn huidige die nu weer aan het stuk gaan is ;( .

Ik vraag mij af: zijn ze al bijna door die voorraad brakke hd's heen daar bij IBM zodat ik de kans heb een betere terug te krijgen of zal ik maar gewoon een hele andere, nieuwe schrijf kopen?

Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

bijna er doorheen?
je hebt geluk als je uberhaupt een 40GB in de winkel ziet! zeker als het een IBM/Hitachi is.
ik denk dat ze daar al lang en breed doorheen zijn.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-03 22:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

FireWurX schreef op 10 december 2003 @ 00:56:
bijna er doorheen?
je hebt geluk als je uberhaupt een 40GB in de winkel ziet! zeker als het een IBM/Hitachi is.
ik denk dat ze daar al lang en breed doorheen zijn.
zal tegenvallen ten eerst 40Gb wordt nog gewoon verkocht ten 2'de zal IBM wel een voorraad "servicable used part's" hebben liggen.

zoniet hebje mazzel krijg je een 60GB terug gestuurd.

IBM is alleen wel stom geweest om iedereen die een kapotte gxp60 naar hun gestuurd heeft ook weer eenzelfde gxp60 terug te sturen die dezelfde zwakke punten heeft. schiet niet op heh 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Chaoss op 10-12-2003 01:03 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Brabrabra

Brabrabra

Chaoss ahv

Topicstarter
Chaoss schreef op 10 december 2003 @ 01:02:IBM is alleen wel stom geweest om iedereen die een kapotte gxp60 naar hun gestuurd heeft ook weer eenzelfde gxp60 terug te sturen die dezelfde zwakke punten heeft. schiet niet op heh 8)7
Ze zeiden een keer tegen mij: "We verzekeren u dat we u een harde schijf met dezelfde kwaliteit zullen toezenden als van die hd die u eerst had."
Dat is nou juist het probleem! |:( :X

Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!

• jwpmzijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 20:21
Het hangt er maar net vanaf wat men op voorraad heeft liggen. Zelf ik deze week van Hitachi een 80 Gig retour gekregen. Ik had een 60Gig. opgestuurd. Het heeft alles bij elkaar 4 weken geduurd maar mij hoor je niet klagen 8).

Hans van Zijl

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-02 15:40
Ik heb een 40 GB IBM opgestuurd en een 40 GB Hitachi terug gekregen.
kreng is nu al stuk aan het gaan na 3 weken :X

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

ik heb hier nu ook al maanden een kapotte ibm 40gb gxp60 hdd liggen. moet ik nog steeds opsturen denk dat ik dat morge maar eens ga doen.

en dan ook gelijk maar me WD 60 en 80 en maxtor 20gb hdd :/

[ Voor 24% gewijzigd door Toet3r op 10-12-2003 03:07 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Brabrabra

Brabrabra

Chaoss ahv

Topicstarter
Werkt dat ook als hij al aan het stuk gaan is? Die van mij schakelt soms uit zichzelf uit.

• Brabrabra

Brabrabra

Chaoss ahv

Topicstarter
Ik heb die tool gebruikt. Hij zei dat m'n hd geupgrade moest worden. Maar dat programma op de diskette zei weer van niet, daar heb ik dus ook helemaal niks aan :(
Toch :?

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Brabrabra schreef op 10 december 2003 @ 12:28:
Ik heb die tool gebruikt. Hij zei dat m'n hd geupgrade moest worden. Maar dat programma op de diskette zei weer van niet, daar heb ik dus ook helemaal niks aan :(
Toch :?
Je hebt niet op zitten letten, je moet de juiste versie van DFT Firmware edition hebben welke per firmware verschillend is.

Die schijf draai nu 24/7 in m'n FTP en al een maand geen problemen.

• Brabrabra

Brabrabra

Chaoss ahv

Topicstarter
Gman schreef op 10 december 2003 @ 13:24:
Je hebt niet op zitten letten, je moet de juiste versie van DFT Firmware edition hebben welke per firmware verschillend is.

Wat heb ik fout gedaan dan? Ik heb dat detectieprogramma gedraaid, die zei dat ik A45A nodig had, toen heb ik dus op de link 'Click here if the firmware level indicated by the identification utility is A45A.' geklikt. Daar kon ik een programma downloaden die een bootdisk maakte. En die bootdisk zei dat er geen upgrade nodig was.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:54
ik heb laatst overigens een kapotte 60gb opgestuurd... 3 maanden wachten, en ik kreeg een 80gb met 8mb cache terug... met 2 jaar garantie weer

dank u hitachi

ik ga mijn overige drives ook eens testen met die utility

ik heb nu al 4 drives kapot gehad

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Ik heb een 40gb/7200 IBM uit november 2002. En nog geen problemen ;) .
*hoop dat dat zo blijft!

BTW: ik denk nu eens na, en op een gegeven moment toen ik wat had lopen k*tten met me systeem wilde hij een keer niet opspinnen, maar na 5 minuten deed hij het gewoon weer.
*toen lag hij wel op de grond.

Zelf koop ik ook niet snel meer IBM, duurdere schijven dan de WD's/maxtor's en echt niet beter (eerder slechter :X )

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 14:14 ]

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 10:48
IBM staat toch al niet echt bekend om zijn kwaliteits hard-disks, er zitten erg veel modellen tussen die allemaal kleine mankementen vertonen die op en duur je HD grondig kunnen verpoeren :)

• Phusebox
hoe upgrade/test ik nu mijn firmware als ik die schijven op mijn raid controller heb hangen?

ze hangen gewoon als normale schijven, geen striping ofzo, maar die windows tool ziet ze niet

• Gman
Phusebox schreef op 10 december 2003 @ 14:20:
hoe upgrade/test ik nu mijn firmware als ik die schijven op mijn raid controller heb hangen?

ze hangen gewoon als normale schijven, geen striping ofzo, maar die windows tool ziet ze niet
Dat gaat helaas niet, je moet ze direct op je IDE hangen.

• wooley
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-01-2025
ik heb ook 2 van die deathstars van IBM IC35L040AVER07-0 (40,2GB)
zijn ook al verschillende keren gecrashed :(
en ben nu aan het sparen voor een maxtor :P
ik wil geen gerepareerde terug die ik ook niet kan vertrouwen :X

AMD 3900x@5Ghz intellkiller

• IQM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:27

IQM

In mijn PC draai ik momenteel met twee 80 Gb 120 GXP's in RAID 0. Op voorhand heb ik een 120 Gb schijf als backup daarnaast draaien. En in geval van een crash heb ik in een tweede PC nog een 80 Gb 120 GXP hangen. Tegen de tijd dat ik 3 HD's 'verbruikt' heb zullen de S-ATA schijven wel veel goedkoper geworden zijn.
;)

Verwijderd

Chaoss schreef op 10 december 2003 @ 01:02:
[...]

zal tegenvallen ten eerst 40Gb wordt nog gewoon verkocht ten 2'de zal IBM wel een voorraad "servicable used part's" hebben liggen.

zoniet hebje mazzel krijg je een 60GB terug gestuurd.

IBM is alleen wel stom geweest om iedereen die een kapotte gxp60 naar hun gestuurd heeft ook weer eenzelfde gxp60 terug te sturen die dezelfde zwakke punten heeft. schiet niet op heh 8)7
bij Alternate kreeg ik geen 40gieg mee omdat ze ze niet meer verkochten (had kapotte Western Digital WD400BB), hij moest opgestuurd worden, heb nu nog steeds geen vervanger :(

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-03 22:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gman schreef op 10 december 2003 @ 13:24:
[...]

zie reply onder jouw post. neem dan iig de moeite om het juist uit te leggen ;)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Gman
Chaoss schreef op 11 december 2003 @ 10:40:
[...]

zie reply onder jouw post. neem dan iig de moeite om het juist uit te leggen ;)
Als het niet werkt weet ik het ook niet meer.

Ik heb het nog even gelezen en d'r kan idd weinig mis gaan, sorry voor de wat korte reactie, maar 9 v.d. 10 keer zitten mensen niet op te letten en daar wordt ik een beetje moe van.

Verder wil ik nog ff vermelden dat bij een firmware update de data erop blijft staan (staat ook in het topic overigens) dus het is zeker de moeite waard.

[ Voor 7% gewijzigd door Gman op 11-12-2003 12:14 ]

Verwijderd

Ik heb nu ook problemen met me IBM HD, 41,1GB. Als ik hem aan master hang ide 0 toen starte hij op toen ik hem een tikje gaf! De rest geeft hij geen kick (slave en asmter adnere device). Ik stuur eze denk ik ook RMA terug. Zo nog eens testen maar ik neem nooit meer een IBM

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-03 15:50
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 00:45:
Ik heb nu ook problemen met me IBM HD, 41,1GB. Als ik hem aan master hang ide 0 toen starte hij op toen ik hem een tikje gaf! De rest geeft hij geen kick (slave en asmter adnere device). Ik stuur eze denk ik ook RMA terug. Zo nog eens testen maar ik neem nooit meer een IBM
Als je een beetje mazzel hebt krijg je er een grotere (en hopelijk betere) Hitachi voor terug. Mijn 45GB IBM is ook 1,5 maand weggeweest, maar ik heb er wel een 80GB Hitachi voor retour gekregen. Mag ondertussen ook wel, want het is al de 5e of 6e IBM die ik binnen 2,5 jaar afschrijf. In drie verschillende PC's welteverstaan. Je krijgt alleen geen nieuwe garantie op je RMA disk (is ook wel logisch, maar toch)

Verwijderd

eborn schreef op 14 december 2003 @ 01:18:
[...]
Als je een beetje mazzel hebt krijg je er een grotere (en hopelijk betere) Hitachi voor terug. Mijn 45GB IBM is ook 1,5 maand weggeweest, maar ik heb er wel een 80GB Hitachi voor retour gekregen. Mag ondertussen ook wel, want het is al de 5e of 6e IBM die ik binnen 2,5 jaar afschrijf. In drie verschillende PC's welteverstaan. Je krijgt alleen geen nieuwe garantie op je RMA disk (is ook wel logisch, maar toch)
Dus als je volgende schijf kapot gaat kun je hem neit terug sturen :? Of is het zo dat je je aantaal maanden garantie blijft behouden.
*hoeveel jaar garantie heb je eigenlijk op die schijven :?

offtopic:
kun je die speciale bags waar je ze in moet terug sturen gewoon bij de bruna halen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 12:21 ]

• eborn
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 12:05:
Dus als je volgende schijf kapot gaat kun je hem neit terug sturen :? Of is het zo dat je je aantaal maanden garantie blijft behouden.
Je krijgt gewoon weer iets van 3 maanden garantie, maar dat is natuurlijk geen echte garantie, meer een fall-back als de schijf direct een defect heeft.
*hoeveel jaar garantie heb je eigenlijk op die schijven :?
Volgens mij een jaar, maar ik kan me herinneren dat sommige retail schijven ook wel eens 3 jaar garantie hadden.
offtopic:
kun je die speciale bags waar je ze in moet terug sturen gewoon bij de bruna halen?
Dat denk ik niet, maar elke normale PC shop heeft er wel een aantal liggen.

Verwijderd

Nou ik heb zelf al een doosje gefixt.;) Mooi vol gegooit emt vanalles ziet er goed uit en morgen maar eens opsturen en dan wachten, hoop dat ik hem in january weer heb! >:)

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-03 16:45

John2B

I Love RAID5..!!

[quote]Brabrabra schreef op 10 december 2003 @ 00:50:
Ik heb twee jaar geleden een 40 gig IBM hd gekocht (ik geloof dat hij gxp60 heet, ja die met het bekende probleem). Na een half jaar ging die stuk, dus ik hem opsturen. Krijg ik een 'nieuwe', gaat ook binnen de kortste keren stuk. Weer een 'nieuwe' (servicable used part |:(), weer stuk. Toen kreeg ik mijn huidige die nu weer aan het stuk gaan is ;( quote]

Ik was laatst bij Informatique om een defecte disk terug te brengen en vroeg of zij een statistiek bij hielden van de uitval van disks. Het grootste percentage uitval van disk was het type GXP60 van IBM, dan kon volgens mij ook wel kloppen want van dat type heb ik er van de vijf schijven er 6x keer moeten retourneren voordat ik besloot op andere disks te stappen.

JJ

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-02 14:27

wasco

brightest crayon in the box

Bij mij was het nog grappiger, ik had 2 hdds van 40gb (ibm deathstar yeap) doorgestuurd wegens naderende crash en ik kreeg 3 weken later 2 nieuwe hdds van 40 gb... maar niet van IBM, maar van Western Digital. Rare jongens die IBMers

wasco [the brightest crayon in the box]

• Gman
Ik kwam dit plaatje tegen, ik kan er wel om lachen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gman2/got/deathstar.jpg

Verwijderd

Gman schreef op 15 december 2003 @ 16:04:
Ik kwam dit plaatje tegen, ik kan er wel om lachen :)

[afbeelding]
:*) >:) >:) :*) , lachwekkend zeg. Eigenlijk had ik zo mijn hardeschijf moeten terug sturen :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 21:58 ]

Verwijderd

eborn schreef op 14 december 2003 @ 22:01:
[...]
Je krijgt gewoon weer iets van 3 maanden garantie, maar dat is natuurlijk geen echte garantie, meer een fall-back als de schijf direct een defect heeft.

[...]
Volgens mij een jaar, maar ik kan me herinneren dat sommige retail schijven ook wel eens 3 jaar garantie hadden.
De garantieperiode van die nieuwe schijf loopt sowieso door tot het tijdstip waarop de oorspronkelijke garantie vervalt. Anders zou je door het feit dat je schijf kapot gaat, een gedeelte van je garantie mislopen en dat is onaanvaardbaar.

Mijn 40gb 60GXP is drie weken geleden kapot gegaan, na twee jaar en zeven maanden perfect gewerkt te hebben. Na het creeëren van een RMA'tje op de site van Hitachi heb ik 'm opgestuurd en meteen na een week had ik een gloednieuwe Hitachi Deskstar 7K250 in huis met fabricagedatum november 2003. Prima werk :)

De garantieperiode van die schijf loopt tot maximaal de datum van mijn oude garantie, maar ik kan me voorstellen dat Hitachi wel drie maanden 'DOA-garantie' geeft op vervangende schijven die korter dan drie maanden vóór het einde van de oorspronkelijke garantietermijn ge-issued zijn. De totale garantietermijn strekt zich dan wel uit over een periode langer dan drie jaar, maar dat is niet meer dan logisch :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 13:11 ]

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:22
las laatst ergens hier dat iemand een 60gxp 40 gig opstuurde, en een 7k250 terug kreeg,...
das wel een mooie deal dus...
//edit: die hierboven dus |:( (goedemorgen :O )

[ Voor 18% gewijzigd door Fried op 16-12-2003 13:14 ]

• Phusebox
hmm ff 2 opmerkingen:

1. via raid updaten kan blijkbaar wel> hij heeft het bij mij iig gedaan
2. de nieuwe hitachi schijf die ik heb gekregen heeft volgens de website nog 2 jaar garantie... en daar ga ik ze dan ook aan houden mocht ie kapot gaan

Verwijderd

Phusebox schreef op 16 december 2003 @ 13:37:

(...)

2. de nieuwe hitachi schijf die ik heb gekregen heeft volgens de website nog 2 jaar garantie... en daar ga ik ze dan ook aan houden mocht ie kapot gaan
Typisch. Je hebt die nieuwe schijf namelijk niet gekocht, dus zou je eigenlijk ook geen recht op garantie moeten hebben. Toen je je oorspronkelijke 60GXP hebt gekocht, betaalde je voor die schijf plus de garantie dat je gedurende drie jaar een vervangende schijf zou krijgen. Als je zo'n vervangende schijf zou krijgen waar weer een 'eigen' garantie op zit, dan zou dat dus betekenen dat je in principe eeuwig gratis nieuwe schijven kunt krijgen, als je er maar voor zorgt dat de vervangende schijf telkens vlak voor het eind van de garantietermijn 'kapot gaat'. Dat lijkt me onwaarschijnlijk :) maar als de site het zegt zou ik het altijd proberen.

• Phusebox
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 14:10:
[...]

Typisch. Je hebt die nieuwe schijf namelijk niet gekocht, dus zou je eigenlijk ook geen recht op garantie moeten hebben. Toen je je oorspronkelijke 60GXP hebt gekocht, betaalde je voor die schijf plus de garantie dat je gedurende drie jaar een vervangende schijf zou krijgen. Als je zo'n vervangende schijf zou krijgen waar weer een 'eigen' garantie op zit, dan zou dat dus betekenen dat je in principe eeuwig gratis nieuwe schijven kunt krijgen, als je er maar voor zorgt dat de vervangende schijf telkens vlak voor het eind van de garantietermijn 'kapot gaat'. Dat lijkt me onwaarschijnlijk :) maar als de site het zegt zou ik het altijd proberen.
ja maar ik heb wel 3 maanden moeten wachten op deze schijf, plus dat ik een vervangende heb gekocht om die 3 maanden te overbruggen

de nieuwe ligt hier dus nog in het plastic, en die komt pas over een maandje of 2 weer in actie

• Gman
Ik heb bij Western Digital al wel eens een schijf terug gehad waarop stond dat het een garantiemodel was (maar wel splinternieuw), misschien hebben die een speciale code met een verkorte garantie, ik heb hier niet naar gekeken want die disk was snel nodig.

Zolang er niks afwijkends op staat en hij splinternieuw (& recente datum) is denk ik dat je gewoon weer de volle 2 of 3 jaar garantie heb.

Vroeger heb ik wel eens een 3 gb disk elk jaar opgestuurd en elke keer weer nieuwe garantie en grotere disk, bij 7 gig heb ik de nieuwe maar verkocht :)

[ Voor 7% gewijzigd door Gman op 16-12-2003 15:47 ]

• eborn
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 13:09:
De garantieperiode van die schijf loopt tot maximaal de datum van mijn oude garantie, maar ik kan me voorstellen dat Hitachi wel drie maanden 'DOA-garantie' geeft op vervangende schijven die korter dan drie maanden vóór het einde van de oorspronkelijke garantietermijn ge-issued zijn. De totale garantietermijn strekt zich dan wel uit over een periode langer dan drie jaar, maar dat is niet meer dan logisch :)
Mijn disk was 5 dagen voor het einde van de garantie-periode opgestuurd, dus dat klopt idd wel.

• 456
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

*Mega kick*

Ik heb mijn IBM schijf (ooit als vervanger van de brakke 45gb serie) ook van de week opgestuurd. Het was mijn back up schijf die er niet altijd in zat, maar die in een slee soms werd aangezwengeld. Echter duurde dat proces vaakl een minuut of 5, want na veel weere uitzetten, klappen er op geven pakte de computer hem pas (vaak gaf hij aan dat het een IA serie was ipv IC serie, of gewoon niet herkend worden).
Ik zag dat ik nog maar 10 dagen garantie had, en heb dat ding blind meteen opgestuurd. Tis goed.
Nu lees ik pas dat wellicht die firmware update dit had kunnen voorkomen, maar tis er wel best mee. Hij doet het gewoon niet.

Overigens was dit een identieke schijf als mijn huidige opstart windows schijf (60gb icla serie) waarmee ik 0 problemen mee heb.

Om terug te komen op de vraag van hierboven, op de hitachi site staat duidelijk aan welke voorwaarden je pakketje moet voldoen. Een van de voorwaarden is dat het NIET in een envelope mag worden verstuurd. Ik heb de originele doos gebruikt, waarin ik hem ooit ook heb gekregen. Die dozen zijn ook bij het postkantoor aan te schaffen.
http://www.hgst.com/warranty/jsp/arma25h.jsp

Ik ben overigens wel benieuwd wat ik terug krijg. Natuurlijk hoop je stiekem op een betere, maar ik zou al tevreden zijn met een WERKENDE schijf (wat op zich al een verbetering is ;))

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Verwijderd

Ik had de mijne ook op gestuurd en heb gewoon een splinternieuwe hd terug gehad ;) , wel precies dezelfde groote/toerental/cache.

• 456
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Weet iemand zich nog te herinneren hoelang het opsturen erover deed?
Ik heb nu al een week geleden het bericht gehad, dat een nieuwe harde schijf opgestuurd zou worden. Ook op de rma site staat dat er een nieuwe is opgestuurd. Maar nog steeds is de ptt meneer niet langs geweest.
Moet ik me ALWEER zorgen gaan maken dat de ptt weer eens iets fout heeft gedaan?

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-03 21:20
Bij mij duurde het ook even voordat ik mijn IBM binnen had. De mijne kwam uit Maleisie, ging vervolgens naar het distributiecentrum in Limburg en daarna pas naar de PTT met als eindbestemming mijn pc ;) In totaal 3 weken met kerst 2002 ertussen.

[ Voor 10% gewijzigd door biobak op 03-02-2004 16:45 ]

• deKeyzer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-02 15:38
In al mijn enthousiasme dat ik die schijf alsnog kon opsturen heb ik me niet bepaald aan de verpakkingsvoorschriften gehouden. Hupsakee in een doosje maggi aardappelpuree in bubbelplastisc en schuimpies.. en klaar. Ik kwam pas later achter die voorschriften. 8)7
Heeft iemand daar wel eens problemen mee gehad??

Verwijderd

deKeyzer schreef op 03 februari 2004 @ 17:45:
In al mijn enthousiasme dat ik die schijf alsnog kon opsturen heb ik me niet bepaald aan de verpakkingsvoorschriften gehouden. Hupsakee in een doosje maggi aardappelpuree in bubbelplastisc en schuimpies.. en klaar. Ik kwam pas later achter die voorschriften. 8)7
Heeft iemand daar wel eens problemen mee gehad??
Volgens mij doen ze niet te moeilijk hoor, alleen als er denk ik schade aan de HD is (buitenkant dan :9 ). Het is gewoon afwachten dus! 8)

Verwijderd

Heb je die kapotte schijf nog? Anders wil ik hem wel van je overnemen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:29:
Heb je die kapotte schijf nog? Anders wil ik hem wel van je overnemen.
Check de datum ;) van die post, natuurlijk allang RMA gedaan :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/myreact.gif, het icoontje dat je onder elke gebruikersnaam/avatar ziet staan.

Klik daar voor de gein eens op :)

Dit gaat dus dicht, GoT is geen contactadvertentieforum, laatstaan een verkoopadvertentieforum. Neus eens rond op de daartoe bestemde plaatsen zoals tweakers.net/aanbod, marktplaats.nl, speurders.nl, ebay.nl, gratis.nl, etc..etc..

[ Voor 9% gewijzigd door BalusC op 29-08-2005 21:05 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.