"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
In de Omega search manual staat het volgende stukje:
.
Volgens mij is dat wat je zoektVelden specificeren
Ook is het mogelijk veldspecificatie te gebruiken. Dit is echter een erg nieuwe feature voor Omega, en zit pas in de laatste versie ingebouwd.
Je kan opgeven dat een woord alleen in de titel, topicstart en replies voor mag komen. Hiervoor kun je respectievelijk de volgende namen gebruiken; title voor de topictitel, topicstart en start voor de topicstartmessage.
Dit doe je door eerst het soort gegeven op te geven, dan een dubbele punt, en tot slot het woord wat je in dat deel wilt vinden. Bijvoorbeeld: "title:(php AND mysql) AND start:(mysql_num_rows OR count)".
[rml][ Feature] Search naar topictitel.[/rml]
[rml][ zoeken] in startposts en titel[/rml]
En het zit er ondertussen inderdaad in, hoewel nog wat omslachtig. Misschien dat we daar nog wel iets op gaan verzinnen...
[rml][ zoeken] in startposts en titel[/rml]
En het zit er ondertussen inderdaad in, hoewel nog wat omslachtig. Misschien dat we daar nog wel iets op gaan verzinnen...
[ Voor 23% gewijzigd door crisp op 10-12-2003 00:23 ]
Intentionally left blank
't Zit er in:
Searchnieuws: zoeken op titel/start en stemming omzeilen
En nee, dat kan niet zo makkelijk aangepast worden crisp... Tenzij je gaat klooien met javascript.
Searchnieuws: zoeken op titel/start en stemming omzeilen
En nee, dat kan niet zo makkelijk aangepast worden crisp... Tenzij je gaat klooien met javascript.
wat is er mis met een beetje klooien met javascript? 
serieus: ik kan me 1 argument bedenken; namelijk dat de search ook functioneel moet zijn als javascript uitgeschakeld staat. Gelukkig hebben ze daar noscript-tags voor uitgevonden. Je zult dan met document.write's moeten gaan werken denk ik voor een eventuele keuze-box, maar het lijkt me de moeite waard om te overwegen.
serieus: ik kan me 1 argument bedenken; namelijk dat de search ook functioneel moet zijn als javascript uitgeschakeld staat. Gelukkig hebben ze daar noscript-tags voor uitgevonden. Je zult dan met document.write's moeten gaan werken denk ik voor een eventuele keuze-box, maar het lijkt me de moeite waard om te overwegen.
[ Voor 75% gewijzigd door crisp op 10-12-2003 10:59 ]
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()