Toon posts:

De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het volgende probleem: ik heb de laatste tijd E-bay en Paypal gebruikt, maar nu doen de sites het niet meer sinds gisteren. Het gaat dan om www.ebay.nl en www.paypal.com. Voor de rest doen alle andere sites het wel. Vooral E-bay, maar ook Paypal heb ik de afgelopen dagen vaak bezocht. De volgende foutmelding wordt weergegeven:

De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

Weet iemand of ik hieraan iets kan doen?

Groeten! :)

Jeroen

Verwijderd

Niet op tijd betaald? :D

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Al eens geprobeerd via een proxy?
geen firewall die het zaakje tegenhoud?
welke browser gebruik je?
kun je deze pagina's wel pingen?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Leeg je cache eens.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
werkt ping wel op beide sites? zoja, cache dumpen en ctrl-f5 proberen :)

• Vurabes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-02 12:02

Vurabes

Homo Sapiens Informaticus

Ik heb hetzelfde probleem. Pingen lukt niet eens. Het zal wel een DNS probleem zijn denk ik. (Ik word naar 64.4.241.33 gestuurd.)

[ Voor 17% gewijzigd door Vurabes op 10-12-2003 00:11 . Reden: IP Toegevoegd ]

On a clear day you can C#

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Bedankt voor de reacties. Ik ben niet erg handig in internet explorer dus mijn vragen zijn nu: hoe gebruik ik een proxy server en wat is dat? Hoe zet ik mijn firewall uit, hoe leeg ik mijn cache en wat is "DNS"? Ik word als ik naar www.paypal.com ping, gestuurd naar het IP adres: 64.4.241.32 en krijg geen antwoord: Time-out bij opdracht. Ik gebruik Internet Explorer 6. Ik heb juist de laatste tijd E-bay betaald en geld op mijn Paypal account gezet.

Groeten! :)

Jeroen

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet hoe het gekomen is, maar de sites doen het weer. Heel raar. Nog bedankt voor de reacties.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Het zag er uit als een tijdelijk probleem van Ebay en Paypal zelf. :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Als je nog geintresseerd bent in wat DNS is, jeroen:
The Domain Name System (DNS) is a distributed Internet directory service. DNS is used mostly to translate between domain names and IP addresses, and to control Internet email delivery. Most Internet services rely on DNS to work, and if DNS fails, web sites cannot be located and email delivery stalls.
Alsjeblieft :)
Pagina: 1