Toon posts:

iiYama Prolite E431S streep door beeld ??

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Oke mensen

Ben sinds een week in bezit van deze CRT killer :P echt geweldig apparaatje!! Alleen sinds vanavond zit er ineens een verticale streep midden door me beeld heen :S

Geen idee hoe het ineens kan maar het moet wel weer beter worden natuurlijk.

Specs:

iiYama Prolite E431S
Ti4600 Ultra
DVi - Dvi kabel

Windows XP ( niet dat het daaraan ligt)

iemand een idee hoe dit kan ?

Verwijderd

Probeer de mon eens op een andere computer. Probeer eens met de standaard sub-d kabel. Zo kan je er achter komen of het aan je pc (videokaart), je kabel of je monitor ligt.
Het klinkt mij als een rij pixels die dood is gegaan en dus een garantie gevalletje.

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
@TS: Ik kan me eerlijkgezegd nog niet goed een beeld vormen van die streep. Kun je hem wat verder beschrijven?

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 15:55

Strikie

Athletics

[quote]Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 23:50:
Oke mensen

Ben sinds een week in bezit van deze CRT killer :P echt geweldig apparaatje!!

Waar heb je deze monitor gekocht? Ik ben ook op zoek maar ze zijn niet leverbaar.

En wat heb je er voor betaald?

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
offtopic:
Ik heb hem sinds +- een maandje, en bij Mycom gekocht (in Utrecht) :)

[ Voor 14% gewijzigd door Plague op 10-12-2003 11:39 ]

Verwijderd

l

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 11:42 ]

• koraks
  • Niet online
Ik ben ook op zoek maar ze zijn niet leverbaar.
Klopt, de E431S is niet meer leverbaar tot februari 2004. Als je er nu een wil hebben ben je afhankelijk van voorraden die nog bestaan bij dealers. Vorige week waren ze nog verkrijgbaar bij mycom, maar ik denk dat ze er daar nu ook inmiddels wel doorheen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ding is echt nergens Leverbaar he :D PC boer had hier nog een palletje staan, ik had de laatse voor de showmodel, alleen deze bleek helaas dus beetje defect.

Ik heb er erg tevreden over voor de rest hoor , koste me 460-

Ik heb met iiYama zelf gebeld en die namen mijn melding seriues en goed op. Binnekort zal er ongetwijfeld een nieuwe voor me komen :) dus ikke strax weer blij. Tot die tijd moe tmijn 19` TFt het maar overnemen :D

Verwijderd

De E431S heb ik dus 1 week gebruikt.. games en film ging prima, daar niet van, maar vinden jullie nou ook niet dat het scherm wel een erg hoge brightness heeft, zelf op 0, en mede daardoor een nare kleur zwart? De reactie snelheid is me erg meegevallen, maar de kleuren waren gewoon niet wat ik gewend was van mn crt,..lastig te onderscheiden bij donkere vlakken, of juist zeer lichte kleuren. Nu toch maar terug gebracht, zonde want het was van de HCC voor 419 euri, en pixel-perfect.
Maarja, het was voor mij geen monitor waar ik de komende 4 jaar achter wilde werken. Dus toch maar een samsung 959NF CRT gehaald..

Verwijderd

Ik had dezelfde met mijn iiyama HM704UTCA
streepje zat onder aan maar het boeit me niet ik heb nu al een jaartje.

• koraks
  • Niet online
Ik had dezelfde met mijn iiyama HM704UTCA
Je had duidelijk níet hetzelfde, want de HM704UTCA is een CRT en de 431 van TS is een LCD ;)

Overigens, is het streepje in jouw HM704UTCA niet gewoon 1 van de 2 horizontale stabilisatiedraden die in de Diamondtron buis zit? Er zitten er altijd 2, op 1/3 en op 2/3 van het scherm, ze lopen horizontaal.
Pagina: 1