Toon posts:

Windows Pre Installed?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nu weet ik dat met windows sytem builder zo'n beetje een pre installed installatie kunt uitvoeren. Maar das eigenlijk niet wat ik zoek.
Ik zoek gewoon een uitvoering, waar ik alleen een XP code moet invoeren, en dat ie nog even de hardware detecteerd...
Bestaat dit?

Verwijderd

Een ghost image... net na de eerste 2 reboots? Ofzo... :X

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Je kunt wel een unattended installatie uitvoeren, dat doet ongeveer wat je wilt :)

Voor meer informatie hierover kan je kijken in de MSKB. Waar heb je al naar gezocht om het uit te vinden?

Afaik bestaat er overigens geen versie die dit kan (wel OEM dingen etc, maar dat is wat anders) :)

[ Voor 20% gewijzigd door G33rt op 09-12-2003 22:54 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Neen, dan zou je toch dat hele gedoe met die Windows installatie cd'tjes allang afgeschaft kunnen hebben. Bij voorgeïnstalleerde systemen heb je wel zoiets, maar daar is dus alle hardware al geïnstalleerd ;)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zorg dat je voordat je een topic opent zelf informatie over het onderwerp hebt opgezocht. Als je dat gedaan zou hebben dan had je gevonden dat je gebruik kunt maken van een image en van een unattended installatie. Met de zoekfunctie en google kun je hier meer informatie over vinden.

Lees voordat je nog een topic opent Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) grondig door. Hier vind je wat je moet doen voordat je een topic opent.

Dit topic is gesloten.