Rapapa...
Sandra zal V-core dan wel zien als AUX denk ik dan?
wat is aux precies? kan je dat misschien vertellen? wie weet staat er een goede omschrijving in de help die je vraag meteen beantwoord wat het is en wat het doet en meet
wat is aux precies? kan je dat misschien vertellen? wie weet staat er een goede omschrijving in de help die je vraag meteen beantwoord wat het is en wat het doet en meet
ja las ergens iets over iets van een extra fan ofsow?? maar dat was hele ouwe topicG33rt schreef op 09 december 2003 @ 22:46:
Sandra zal V-core dan wel zien als AUX denk ik dan?
Rapapa...
wat is 'ergens'? welk topic was dat? probeer zo veel mogelijk informatie te gevenLosGieros schreef op 09 december 2003 @ 23:20:
[...]
ja las ergens iets over iets van een extra fan ofsow?? maar dat was hele ouwe topic
Jamaar wat zegt de handleiding van Sandra er dan over? En die van je mobo en andere progs die voltages weergeven?LosGieros schreef op 09 december 2003 @ 23:20:
ja las ergens iets over iets van een extra fan ofsow?? maar dat was hele ouwe topic
Maar als je VCore verhoogt en opeens een AUX omhoog gaat, lijkt de ocrrelatie me duidelijk
Maar ik heb weinig kaas gegeten van dat spul
Hoe dan ook maak ik je topictitel even af, enkel de naam van een programma is wat kort door de bocht
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)