[SiSoft Sandra 2004] AUX ipv VCore *

Pagina: 1
Acties:

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Als ik mn cpu voltage op mn mboard epox 8rda+ verhoog dmv de cpu voltage regulator van default (1.65) naar 1.85 zet zegt S-Sandra dat ik mn AUX Voltage heb verhoogt terwijl ik helemaal geen optie heb op mn mboard voor die AUX voltage. Hoe kan dit????

Rapapa...

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Sandra zal V-core dan wel zien als AUX denk ik dan?

wat is aux precies? kan je dat misschien vertellen? wie weet staat er een goede omschrijving in de help die je vraag meteen beantwoord wat het is en wat het doet en meet :)

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
G33rt schreef op 09 december 2003 @ 22:46:
Sandra zal V-core dan wel zien als AUX denk ik dan?

wat is aux precies? kan je dat misschien vertellen? wie weet staat er een goede omschrijving in de help die je vraag meteen beantwoord wat het is en wat het doet en meet :)
ja las ergens iets over iets van een extra fan ofsow?? maar dat was hele ouwe topic

Rapapa...

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
LosGieros schreef op 09 december 2003 @ 23:20:
[...]

ja las ergens iets over iets van een extra fan ofsow?? maar dat was hele ouwe topic
wat is 'ergens'? welk topic was dat? probeer zo veel mogelijk informatie te geven :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

LosGieros schreef op 09 december 2003 @ 23:20:
Jamaar wat zegt de handleiding van Sandra er dan over? En die van je mobo en andere progs die voltages weergeven?

Maar als je VCore verhoogt en opeens een AUX omhoog gaat, lijkt de ocrrelatie me duidelijk B)
Maar ik heb weinig kaas gegeten van dat spul

Hoe dan ook maak ik je topictitel even af, enkel de naam van een programma is wat kort door de bocht :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)