Als ik communiceer via Trillian met een vriendin van mij (die rechtstreeks op ICQ zit) krijg ik elke keer een auto-response terug met mijn eigen geschreven tekst. Zij heeft alle auto-responses uitstaan. Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt!
is het alleen met haar?
welke versie van trillian?
wat heb je al geprobeerd?
wat zijn je settings?
zit je achter proxy?
welke versie van trillian?
wat heb je al geprobeerd?
wat zijn je settings?
zit je achter proxy?
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Het is versie 2.0 Pro,
Alles (denk ik) geprobeerd, zij heeft haar auto-response bekeken voor zover mogelijk en zij is de enige met wie ik dit probleem ken... Alleen ik krijg die auto-responses.
directe internet verbinding, breedband.
Alles (denk ik) geprobeerd, zij heeft haar auto-response bekeken voor zover mogelijk en zij is de enige met wie ik dit probleem ken... Alleen ik krijg die auto-responses.
directe internet verbinding, breedband.
hmm, dit ken ik 
Dit heb ik ook wel eens als ik met een niet nader te noemen GoTter loop te ICQ-en.
Hoogst irritant
Dit heb ik ook wel eens als ik met een niet nader te noemen GoTter loop te ICQ-en.
Hoogst irritant
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
het ligt niet aan trillain 2.0 lijkt me want ik heb nergens last van.. misschien dat je eens als een echte tweaker bij d'r kan kijken of je een connectie krijgt als je een berichtje stuurd? (dus ff met een packetsniffer ofzo loeren of je iets krijgt van icq.com)
en misschien is het wel zo dat je d'r is moet proberen te verwijderen en toe te voegen.. dat icq denkt dat ze niet bestaat en ze je daarom maar je bericht terug sturen ofzo
dunno
maar met 'alles geprobeerd' kom je d'r niet want 'alles' is redelijk relatief in dit geval
en misschien is het wel zo dat je d'r is moet proberen te verwijderen en toe te voegen.. dat icq denkt dat ze niet bestaat en ze je daarom maar je bericht terug sturen ofzo
dunno
maar met 'alles geprobeerd' kom je d'r niet want 'alles' is redelijk relatief in dit geval
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ik heb haar al eens verwijderd en weer toe gevoegd... En ze ontvangt mijn berichten wel gewoon en ik de hare ook... Das het rare van dit verhaal... Ik zal eens kijken wat ik bij haar kan vinden maar ik ben bang... Misschien heb je nog ingenieuze ideeen maar alvast heel erg bedankt BassieP!
** Flinke schop **
Ik heb dus exact hetzelfde probleem met meerdere mensen, ook crewleden. Het begon bij DSmarty die ik er eerst nog van verdacht dat hij een of ander vervelend geintje aan het uithalen was, maar hoe langer hoe meer mensen "veroorzaken" dit probleem. Het zijn allemaal ICQ gebruikers.
Heb jij het ooit nog opgelost, Yoshi4184, of is er geen oplossing voor? Ik zoek me rot, maar in de changelogs van de updates kan ik er niks over vinden
Ik heb dus exact hetzelfde probleem met meerdere mensen, ook crewleden. Het begon bij DSmarty die ik er eerst nog van verdacht dat hij een of ander vervelend geintje aan het uithalen was, maar hoe langer hoe meer mensen "veroorzaken" dit probleem. Het zijn allemaal ICQ gebruikers.
Heb jij het ooit nog opgelost, Yoshi4184, of is er geen oplossing voor? Ik zoek me rot, maar in de changelogs van de updates kan ik er niks over vinden
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Als we het toch over ICQ icm met Trillian hebben. Heeft er iemand het probleem dat hij geen URLs of Email adressen kan versturen?
http://www.blaat.com werkt niet
blaat.com wel
blaat@blaat.com werkt niet
blaat at (nieuw bericht) blaat punt com werkt wel
Hoogst irritant...
http://www.blaat.com werkt niet
blaat.com wel
blaat@blaat.com werkt niet
blaat at (nieuw bericht) blaat punt com werkt wel
Hoogst irritant...
Heb je Trillian Pro 2.01 al geprobeerd? Of heb je dit met de Free versie, Grrrrrene?
Hier stond een dode link.
Hmm, ik heb dit dus zelf ook, volgens mij bij ICQ <> Trillian. Bij Trillian <> Trillian heb ik het afaik niet....
overigens komt het bij ICQ <> TRillian ook lang niet altijd voor...
overigens komt het bij ICQ <> TRillian ook lang niet altijd voor...
edit:
Ik heb zelf sinds kort wel 2.01 draaien... sindsdien eigenlijk niet meer zo veel met mensen over ICQ gepraat
Ik heb zelf sinds kort wel 2.01 draaien... sindsdien eigenlijk niet meer zo veel met mensen over ICQ gepraat
[ Voor 32% gewijzigd door Xander op 23-01-2004 20:25 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
En hier ook ... bij Trillian (ik) naar ICQ (iemand anders). Niet bij elke ICQ'er. Lijkt mij nu een redelijke bug in Trillian. Ik dacht eerst dat ik de enige was.
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
2.01 doet dat ook nog, kan ook kloppen, want ik zag het niet als bugfix staan in de lijst
Is het niet ergens gewoon een setting van die events?
Dat je ergens heel vaagjes een setting hebt die op outbound message events een echo naar jezelf toe stuurt?
Ik heb niet uitgeprobeerd, maar het kan dus wellicht zo gebeuren dat je jezelf gewoon echo's laat sturen met outbound events.......... just a thought.
Dat je ergens heel vaagjes een setting hebt die op outbound message events een echo naar jezelf toe stuurt?
Ik heb niet uitgeprobeerd, maar het kan dus wellicht zo gebeuren dat je jezelf gewoon echo's laat sturen met outbound events.......... just a thought.
Nou, ik heb alles al doorzocht en niks gevonden, echt ieder menuutje, zelfs de meest onlogische plaatsen doorzocht, maar waarom zou zoiets in hemelsnaam een feature zijn

hmmmm event settings ey!!!
en dan tabje advanced.... ik kwam iets tegen van dat je een event kon instellen die een message zou sturen.... geen idee hoe ver je dat verder kan instellen... maja, kon het anders ook niet echt vinden in de overige settings . hehehe....
en dan tabje advanced.... ik kwam iets tegen van dat je een event kon instellen die een message zou sturen.... geen idee hoe ver je dat verder kan instellen... maja, kon het anders ook niet echt vinden in de overige settings . hehehe....
That would be me!Atlas schreef op 09 december 2003 @ 22:47:
hmm, dit ken ik
Hoogst irritant
Ik heb dit al maanden met iemand op ICQ. die ICQ 2003b vers vanaf icq.com gebruikt. De Nederlandstalige versie. Had me er tot ongeveer 2 minuten geleden bij neergelegd dat dit een bug in ICQ 2003b is. Zie deze hier alleen nog niet genoemd. bij deze 
Lig er zelf niet wakker van, maar toch leuk om er achter te komen wat de oorzaak is. De persoon in kwestie ziet namelijk de auto-reply niet op zijn scherm.
Heel vaag. Weet alleen niet zo goed of ik 'm nou bij www.Ceruleanstudios.com of www.icq.com moet submitten
Aangezien bij beiden alles versiespecifiek lijkt te zijn.
Heb hier ook al geprobeerd om settings te veranderen zoals hierboven geopperd. Ook op de ICQ 2003b meerdere dingen geprobeerd. Full reinstall van Trillian en ICQ, schone profielen met nieuwe icq nummers mochten niet baten.
- 0.74 = geen last van
- 1.0 = geen last van
- 2.0 = probleem aanwezig
- 2.01beta = probleem aanwezig
Lig er zelf niet wakker van, maar toch leuk om er achter te komen wat de oorzaak is. De persoon in kwestie ziet namelijk de auto-reply niet op zijn scherm.
Heel vaag. Weet alleen niet zo goed of ik 'm nou bij www.Ceruleanstudios.com of www.icq.com moet submitten
Heb hier ook al geprobeerd om settings te veranderen zoals hierboven geopperd. Ook op de ICQ 2003b meerdere dingen geprobeerd. Full reinstall van Trillian en ICQ, schone profielen met nieuwe icq nummers mochten niet baten.
Probeer jezelf eens op globally back" te zetten
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Net ff 3 regeltjes tekst naar jou gestuurd, en ik krijg geen autoresponder terug.... (Trillian 2.01 pro final hier)
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Ik heb geen last van die problemen die hierboven worden beschreven. Uiteraard gebruik ik ook versie 2.01.
Heeft iemand van jullie hier de support-afdeling al op aangesproken?
Heeft iemand van jullie hier de support-afdeling al op aangesproken?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dit probleem is inmiddels opgelostXanderH schreef op 24 januari 2004 @ 17:20:
[...]
Net ff 3 regeltjes tekst naar jou gestuurd, en ik krijg geen autoresponder terug.... (Trillian 2.01 pro final hier)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Pagina: 1