[PM] Een halve flamewar :/

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:53
Driver updates / DNA-Drivers 1.9.3.10

Het begint zo'n beetje vanaf/met deze reactie. :/

Ik ga er zelf ook eens wat modpuntjes strooien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik stoor mij meer aan dat er gezeken wordt over spelfouten. Blijkbaar is het moeilijk om daar even overheen te lezen. Het enige wat er gedaan kan worden is dat die reacties naar de off-topic of overbodig gemodereerd worden. Ik heb in iedergeval de benodigde reacties voorzien van een -1 off-topic en -1 overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Voorzien van enkele offtopics en overbodigs:

Deze offtopic stond binnen no time op +3 :?
Ach wat heerlijk toch weer, vrijheid van meningsuiting.

Door de UberModerator allen van +3 naar 0 gemod, verdacht hoor..

Mijn mening blijft staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Ik heb die user al voorzien van een mail met de verwijzing naar TMF. Daarnaast vond een user het nodig om de niet terzake doende reacties te voorzien van een +1 score. Hij heeft ondertussen zijn eerste aantekening mogen ontvangen. Een eventuele PowerModeratie zie ik nu niet zitten: de reactie is veel te jong en praktisch nog ongemodereerd door de gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Robin Vreuls schreef op 10 december 2003 @ 01:21:
Ik heb die user al voorzien van een mail met de verwijzing naar TMF. Daarnaast vond een user het nodig om de niet terzake doende reacties te voorzien van een +1 score. Hij heeft ondertussen zijn eerste aantekening mogen ontvangen. Een eventuele PowerModeratie zie ik nu niet zitten: de reactie is veel te jong en praktisch nog ongemodereerd door de gebruikers.
Die was mij inderdaad ook al opgevallen, maar had ik samen met evntueel PM-en op de 2do lijst gezet.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6Pac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 14:38

6Pac

"Roma Victor"

Het begint nu echt een mess te worden in die thread.. de meukposter (KillerSneak aka DNA-DRIVERS) begint nu zelf te flamen en mensen uit te schelden.. |:(

I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:53
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=914968
naast spellen kan je nu ook niet rekenen ?

5434 - 5399 = 35 punten
5434 - 5372 = 62 punten

nou moet je het niet nog triester maken dan het reeds is
:/

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=914983
naast iriteren kan je ook nog andere dingen doen ?. Jullie zijn hier wel erg behulpzaam of niet ? Ga je toch lekker zitten rukken achter je monitor ofzo, met je leuke praatjes. Je hebt zeker echt niets beters te doen. Voel je jezelf nu groot/machtig ? Omdat je iemadn op een spelfout hebt betrapt ? Wow ik denk dat je vrienden je nu echt tof vinden, of hebben die je al buiten gesloten omdat je hun ook altijd aan het verbeteren was als zij een spelfout maakte ?
:/ +

Kunnen die reacties niet getrashed worden ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Billie schreef op 10 december 2003 @ 07:02:

Kunnen die reacties niet getrashed worden ofzo? :?
Dat gebeurt eigenlijk nooit op Tweakers. Vooral omdat het moeilijk is om criteria aan te leggen op grond waarvan een reactie getrashd mag worden. Jij zegt nu dat dat op grond van flamen mag. Stel nou dat ik betoog dat trolls ook gedelete mogen worden? De omschrijving van een troll is vrij duidelijk. :)

Maar toch zullen heel erg veel mensen het deleten van een troll opvatten als censuur. Als iemand dus op een provocerende wijze z'n negatieve mening geeft over een bepaald merk en daarbij de concurrent slecht onderbouwd een compliment maakt, dan zal hij misschien zeggen dat hij z'n ervaring deelt. Ik noem dat een troll.

Onenigheid over de kwalificatie van een bepaalde inhoud van een posting is geen probleem. Zo lang iedereen maar in staat is om z'n mening te geven. En dat kan alleen als de posting nog bestaat. :) Zo gauw hij weg is, is voor users niet meer te controleren waarom precies. Als hij onterecht op -1 staat, kun je altijd aankloppen in hier TMF om 't recht te trekken.

Verwijderen gebeurt dus niet om twee redenen: 't is te drastisch, en kan daardoor de schijn van censuur wekken; ten tweede is het na verwijdering moeilijk controleerbaar waarom een post verwijderd is. En om met * botoo te spreken: Vertrouwen is goed, controle is beter. Tweakers vertrouwt op controle . . .

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Had het MA niet eens een terechtwijzing in dat draadje kunnen plaatsen?

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

Ja dat is ook een mogelijkheid geweest, maar in dit geval lijkt het alsof yakamitsu best wel weet hoe e.e.a. hoort, daarbij vind ik het behoorlijk flamerig naar de moderators toe om te zeggen:
Ach wat heerlijk toch weer, vrijheid van meningsuiting.
Door de UberModerator allen van +3 naar 0 gemod, verdacht hoor..
Mijn mening blijft staan..
Edit; en weer van +3 naar 0 in 15 minuten, knap hoor !
UberModerator vriendje van deze gare driverbakker ?
tssk tssk
btw: Robin heeft er eerder al een mailtje voor gebakken :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Even een trap aan dit topic, want hier is langzamerhand een PowerMod voor nodig. Ik kan de reacties wel zelf gaan PowerrrrrModden, maar ik doe het liever niet aangezien ik op een of andere manier al betrokken ben bij dit draadje en liever zie dat dit door iemand anders aangepakt wordt. Als ik het draadje namelijk ga modden, ben ik niet echt objectief bezig aangezien ik al een paar mensen voor het een en ander heb gemaild. Sommige reacties kunnen aangepakt worden door de modders, dus liever eerst zij aan de beurt (lurkers, ga ook eens modden ;) ) en waar nodig een PowerModeratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
RV: er zal gePMed moeten worden, de reacties zijn > 24 uur geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

G33rt schreef op 14 december 2003 @ 00:58:
RV: er zal gePMed moeten worden, de reacties zijn > 24 uur geleden :P
48 uur that is. ;)
Er zijn nog enkele reacties gewoon modbaar, en ook daar wil * RV om begrijpelijke redenen afblijven, dus die moeten met gewone modforce aangepakt worden. :)

edit:
Ik heb als gewoon modder minstens 4 reacties bij de kop gehad die het ook nog even nodig hadden. Helaas flipte mijn Mozilla, of mijn verbinding... Iig probeerde ik terug te gaan, en het blijkt dat dat enkele malen achter elkaar is gebeurd, waardoor de reacties die ik wilde modden door mijn LM-tools ook enkele malen achter elkaar van de door mij gewenste moderaties voorzien zijn. Dat was natuurlijk volstrekt niet de bedoeling! Misschiend dat PM's het draadje nog even extra na kunnen zien om te kijken waar het tot onwenselijke resultaten heeft geleid... :X

Om nou mijn bijschavingen met een evenredig aantal pluspunten weer recht te trekken lijkt me ook niet echt gewenst, omdat ik dan in m'n eentje met 10 moderaties een paar reacties halfdood mod... :/

offtopic:
Ik dacht trouwens dat Internet Explorer gedane moderaties *niet* onthield als je met de backbutton back ging... maar het blijkt dus dat Mozilla dat wel doet... :?
Of mijn verbinding liep even heel hard naar de klote ofzo... ;(

[ Voor 64% gewijzigd door Superdeboer op 14-12-2003 01:20 . Reden: rukzooi... modfouten ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Pagina: 1