Discussie: nutteloze mededelingen in posts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
In draden als die over telefoontjes met fototoestel zie ik altijd mensen die zeggen 'ik heb dit en dit en dat gekocht toen en zo laat'.

Nu is mijn vraag, wat moet je in vredesnaam met die reacties. Mijns inziens voegen ze niets toe aan de draad (er staat alleen 'hoi ik heb dit' als je het terugbrengt tot de kern) en ik zet ze derhalve op -1 overgewaardeerd (soms staan ze zelfs op 2 :X), of 0 gemodereerd om ze op de 1 op de 0 vast te zetten, omdat ze gewoonweg geen goede aanknopingspunten kunnen zijn voor een discussie over het onderwerp van het nieuwsbericht.

Nu ben ik alleen benieuwd hoe /16 over dit soort postings denkt, aangezien ik hier al langer mee rondloop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Dit soort posts hoort op nul thuis. Ze voegen niets toe, maar zijn ook niet ergerlijk. Geen positieve en geen negatieve score: nul dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

*eensch* met polaris :)
(ook al vind ik het zelf wel ergerlijke reacties)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als de nieuwspost over een tijd opgezocht wordt en je bent benieuwd naar wat de gefundeerde meningen van de mensen zijn, dan heb je helemaal niks aan dat soort reacties. Deze behoren dat ook op een lage score te staan tussen de nul en de één. Een hogere score is onterecht, omdat je niet echt geïnteresseerd bent met wat voor soort GSM de mensen rondlopen. Een lagere score is ook onterecht omdat zulke reacties geen trollende of flamende content bevatten. Een eindscore van nul tot één is voor mij goed genoeg, hoewel ik meer naar de nul neig te gaan.