Toon posts:

Temperatuur tool geforce fx 5600 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Matched: geforce, 5600, het
Ik ben op zoek naar een temperatuur tool om de temperaturen van mijn geforce fx 5600 EP af te lezen....maar ik weet niet zeker of er zoiets bestaat. Ik heb al op google gezocht maar kon niks vinden.

Heeft iemand hier een tool voor, of een register tweak...want een temperatuur meter staat niet bij het menu van mijn 3d kaart onder beelscherm-instellingen -geavanceerd-tablad geforce fx 5600.
:)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Geen matches
Dan heeft je kaart waarschijnlijk geen sensor, dus valt er ook niets uit te lezen :)

Verwijderd

Matched: het
je kaart heeft idd geen sensor , anders had je die met de driver al uit moeten kunnen lezen. Dus zoek maar niet verder want het is verloren tijd

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ja zou heel goed kunnen dat mijn kaart dat niet heeft maar :? , ik had ergens gelezen dat je met een register tweak die functie kon unlocken (als die een sensor heeft dan)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Geen matches
Een sensor kan je niet tevoorschijn toveren met een registertweak :P

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Geen matches
Gebruik een externe sensor! Zover ik weet heeft jouw kaart die iid niet. Of andere 't ook hebben weet ik niet.

Andere tweakers gebruiken vaak een sensor voor buiten ofsow met lcd. De prijs daarvan valt dacht ik wel mee. Te verkrijgen bij een DHZ zaak

• hondagradje
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-07 20:21
Geen matches
FF testen
Pagina: 1