NEC ND-1300 kan opeens geen DVD's meer branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Ik had een probleempje met mn NEC1300,

aangezien ik jullie niet wou lastig vallen met een nieuw topic plaats ik het hier

van het ene op het andere moment kan ik geen DVD's meer branden, geen idee wat er gebeurt is. Ik had een dvdtje gebrand, wil een lege er in doen om nog eentje te branden, doet ie het in één keer niet meer. hij kan ook geen DVD-roms meer lezen. wanneer ik wil branden komt hij steeds met de melding dat ik een lege DVD moet plaatsen.

Ik heb het met verschillende brandprogramma's geprobeerd. (Nero en Copy2DVD)
bij hetzelfde.

het rare is dat gewone cd nog perfect te branden en te lezen zijn.

ik heb ook al geprobeerd de firmware te updaten van 1.07 naar 1.08 maar ook dit leverde niks op. verschillende merken DVD's + en/of - maken ook al geen verschil.

Weet iemand misschien een oplossing?

Groeten Broes

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 17:30:
Ik had een probleempje met mn NEC1300,

aangezien ik jullie niet wou lastig vallen met een nieuw topic plaats ik het hier

van het ene op het andere moment kan ik geen DVD's meer branden, geen idee wat er gebeurt is. Ik had een dvdtje gebrand, wil een lege er in doen om nog eentje te branden, doet ie het in één keer niet meer. hij kan ook geen DVD-roms meer lezen. wanneer ik wil branden komt hij steeds met de melding dat ik een lege DVD moet plaatsen.

Ik heb het met verschillende brandprogramma's geprobeerd. (Nero en Copy2DVD)
bij hetzelfde.

het rare is dat gewone cd nog perfect te branden en te lezen zijn.

ik heb ook al geprobeerd de firmware te updaten van 1.07 naar 1.08 maar ook dit leverde niks op. verschillende merken DVD's + en/of - maken ook al geen verschil.

Weet iemand misschien een oplossing?

Groeten Broes
Lijkt me helaas een kapotte drive :( Kan gebeuren, terug naar leverancier en een nieuwe vragen?

webOS all the way!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Bovenstaande berichten uit [rml][ NEC ND-1x00A] Hacked firmware topic (deel 2)[/rml] gehaald en in nieuw topic gezet :)
aangezien ik jullie niet wou lastig vallen met een nieuw topic
Dit ontgaat mij echt volledig 8)7 Waar denk je dat dit forum anders voor is..?

[ Voor 32% gewijzigd door BalusC op 09-12-2003 21:33 ]

Verwijderd

BalusC schreef op 09 december 2003 @ 21:32:
Bovenstaande berichten uit [rml][ NEC ND-1x00A] Hacked firmware topic (deel 2)[/rml] gehaald en in nieuw topic gezet :)
[...]
Dit ontgaat mij echt volledig 8)7 Waar denk je dat dit forum anders voor is..?
Omdat dit al een lopend topic was over de NEC1300, das makkelijker want dan heb je geen 38323 topics over de nec1300...

• Killraven
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Killraven

B1-66ER

Ik vermoed dat je NEC kaduk is. Ik had een soortgelijk probleem een paar maanden terug. Bij mij werden cd's (audio en data) plotseling niet meer herkend. Ik kon nog wel DVD's lezen en schrijven maar maar cd's wilde hij gewoon niet meer herkennen. Zie ook deze thread: http://gathering.tweakers...ssages/771783///NEC,1300A

Pointless

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-03 23:25
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 23:19:
[...]

Omdat dit al een lopend topic was over de NEC1300, das makkelijker want dan heb je geen 38323 topics over de nec1300...
Lees het beleid anders nog eens even.

Belangrijk: wijziging beleid t.o.v. "Grote topics"

Verder lijkt dit mij garantiewerk. :)
Pagina: 1