20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Je kan het bloemetje toch uitzetten in de preferences? Als je dan het ICQ-nummer nodig hebt van iemand, dan kan je nog altijd op het
-knopje klikken en vanuit dat scherm kan je dan een web-ICQ msg sturen of iemand toevoegen. Ik heb dit een tijd geleden zo gedaan omdat ik mij irriteerde aan de traagheid van de ICQ-server. Als je dan iemand dan een bericht wilt sturen hoef je maar op het profielknopje te klikken en je kan een bericht versturen.
ja, maar dat is weer een extra klik......
en * decramy is liever lui dan moe.
Nooit geschoten is altijd mis... Mischien zijn er meer mensen die zich aan deze traagheid van de server ergeren, en kan er een schikkende oplossing komen...
en * decramy is liever lui dan moe.
Nooit geschoten is altijd mis... Mischien zijn er meer mensen die zich aan deze traagheid van de server ergeren, en kan er een schikkende oplossing komen...
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Dat die server traag is, is niet onze schuld hoor 
Als je je eraan iriteert dan zet je het uit, as simple as that, we gaan echt geen rare constructies in de templates uithalen omdat misschien de server wat traag kan zijn..
Als je je eraan iriteert dan zet je het uit, as simple as that, we gaan echt geen rare constructies in de templates uithalen omdat misschien de server wat traag kan zijn..
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()