Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

status.icq.com traag en niet altijd correct

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 22:06

decramy

root@birdie:~#

Topicstarter
aangezien status.icq.com vrij traag is, vroeg ik mij af of hier ook iets anders mee te doen is...
Ook zijn de bloempies door 3rd-partie clients steeds vaker grijs...

Een vervanger is door altijd een groen bloempje neer te zetten en bij een evt mouseover te vervangen door het bloempje van status.icq.com

Of een mirror... Er zijn tegenwoordig steeds meer manieren om te kijken of iemand @ ICQ online is...

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kan het bloemetje toch uitzetten in de preferences? Als je dan het ICQ-nummer nodig hebt van iemand, dan kan je nog altijd op het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/profile.gif-knopje klikken en vanuit dat scherm kan je dan een web-ICQ msg sturen of iemand toevoegen. Ik heb dit een tijd geleden zo gedaan omdat ik mij irriteerde aan de traagheid van de ICQ-server. Als je dan iemand dan een bericht wilt sturen hoef je maar op het profielknopje te klikken en je kan een bericht versturen.

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 22:06

decramy

root@birdie:~#

Topicstarter
ja, maar dat is weer een extra klik......
en * decramy is liever lui dan moe.

Nooit geschoten is altijd mis... Mischien zijn er meer mensen die zich aan deze traagheid van de server ergeren, en kan er een schikkende oplossing komen...

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat die server traag is, is niet onze schuld hoor :?
Als je je eraan iriteert dan zet je het uit, as simple as that, we gaan echt geen rare constructies in de templates uithalen omdat misschien de server wat traag kan zijn..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:06

crisp

Devver

Pixelated

not a bug...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.