[Word] Document laat Word XP crashen

Pagina: 1
Acties:

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Ik ben een tijdje bezig met een document welke ik onder Word XP maak. Maar sinds vanmiddag crasht Word zodra ik het document open en een tijdje (5 sec) open heb. Dit is zowel op mijn machine als op een andere machine waarop ook Word XP staat zo. Op een machine waar Word 2003 staat gaat het wel goed. Maar als ik hem dan weer opsla en weer open in Word XP dan crasht Word vrolijk weer.

Alles in knippen+plakken in een nieuw document werkt niet, Word XP blijft het een onhandelbaar document vinden.

Waardoor het zo gekomen is weet ik niet, heb veel wijzigingen aangebracht aan het document.

Verder is Office op alle systemen up-to-date.

Heeft iemand nog een mogelijke oplossing?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:02

Hazuki

On my Suzuki

Kun je em niet knippen en dan plakken in een Word 2003 doc?
*edit*
Niet goed gelezen |:(

[ Voor 23% gewijzigd door Hazuki op 09-12-2003 21:27 ]

Koekie?

Verwijderd

Ik vermoed, dat er een stukje corrupte data ingeslopen is, waar Word 2003 wat anders mee om gaat.
Misschien op een netwerk opgeslagen?
Met knippen/plakken neem je die data dus gewoon mee.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Hazuki schreef op 09 december 2003 @ 21:17:
Kun je em niet knippen en dan plakken in een Word 2003 doc?
Heb ik al gedaan zoals je in mijn openingspost had kunnen lezen, maar misschien was ik niet helemaal duidelijk.

Als ik in Word 2003 het geheel kopieer + plak in een nieuw document wat ik ook door Word 2003 heb laten aanmaken, en het geheel opsla en vervolgens open in Word XP, crasht hij ook.

Het lijkt erop dat Word XP bepaalde stukken document niet leuk vind, maar welk stuk? Er zit 1 klein plaatje in het document, wat ik vaker gebruik. Verder weinig speciaals.

[ Voor 8% gewijzigd door jelmervos op 09-12-2003 21:26 ]

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
Ik had laatst een probleem dat ik als allerlaatste in een document een tabel had staan en daar knalde Word97 op.
Ik heb het document toen geopend in Word2000 en die meldde netjes dat een tabel in het document corrupt was en toen heb ik het gerepareerd door die tabel weg te gooien en te vervangen door een nieuwe en aan het einde een enter te geven zodat het laatste in het document een blanco regel was.

Het was wel in 97 maar misschien dat jij er iets aan hebt.

Als Word trouwens na het openen na een tijdje pas crasht kan dat komen doordat Word de pagina's opnieuw indeelt. Dan zie je als het goed is zo'n paginatellertje linksonderin meelopen, misschien dat je dan kan zien op welke pagina hij blijft hangen zodat je weet waar je het ongeveer moet zoeken?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Waarom sla je het dan niet op als RTF bijvoorbeeld?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
sdomburg schreef op 09 december 2003 @ 23:46:
Waarom sla je het dan niet op als RTF bijvoorbeeld?
Dat lijkt inderdaad te helpen. :) Bedankt.

Pagina: 1