Toon posts:

Grootste Probleem Van De EEUW!!! PLZ HELP

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb MSN6 en die klote msn die je bij XP krijgt. Nou is het probleem: na enige tijd word ik afgemeld bij MSN6(die gebruik ik) en dan moet je je weer aanmelden... dan ga ik weer offline, moet ik me weer aanmelden en zo gaat dat soms wel 5x!!!!
Als ik me dan ga aanmelden bij die standaard MSN kan ik er 5 minuten ofzo op en dan word ik aan gemeld bij MSN6... Dan zegtie ook: Je word afgemeld bij MSN omdat je op een andere computer bent aangemeld.
EN NU???? :'( :'( :'( :'( :'( :'(

:Y) DOOD AAN MSN :Y) !!!!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Dood aan users die niet met software overweg kunnen. Zorg dat als je MSN 6 wilt gebruiken Windows Messenger niet automatisch opstart, of nog beter, deïnstalleer deze, zie search.

En het grootste probleem van de eeuw is de laksheid van de mens. Jij bent een goed voorbeeld.

[ Voor 22% gewijzigd door sdomburg op 09-12-2003 21:05 ]

Verwijderd

Dood aan msn?
Dit topic is zo erg dat ik niet eens ga vragen of je de Faq hebt gelezen. Misschien moet je je wachtwoord van hotmail of wat je ook gebruikt eens veranderen.

Grootste Probleem Van De EEUW!!! Laat me niet lachen

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

IceFreak,

Welkom op GoT ;)
Dit is niet de manier om een topic te starten op GoT - schelden, een onsamenhangend verhaal, een slecht topic titel en dan ook nog eens een oproep tot geweld, kan niet bestaan op GoT :)

Dit topic gaat dan ook dicht - mag ik je vragen nog eens rustig de Registratievoorwaarden en faq door te lezen?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-09 14:27

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
oei, das wel een heel groot probleem in een eeuw die nog maar amper begonnen is, ik denk dat we er de rest van deze eeuw niet meer overheen komen, heel erg jammer maar het is niet anders ;(

Ik stel voor dat we allemaal gaan bedenken wat we hier aan kunnen doen, we zouden natuurlijk het feit gewoon kunnen accepteren, maar dat lijkt mij onnaceptabel. We zouden natuurlijk ook over kunnen stappen op een andere IM, bijvoorbeeld een opensource IM, maar dan heb je lang niet allemaal van die leuke smilies :$
en die willen we natuurlijk wel, ik stel daarom ook voor dat we het front Pro MSN Smilies oprichten (y) zodat we overal en in elk programma zoveel mogelijk smilies kunnen gebruiken, het staat ook stoer in je CV, dan kan men tenminste zien dat je een vrolijk persoon bent enzo.

Maar om terug ontopic te gaan: Dood aan MSN, een beter IMMilieu begint bij jezelf, gebruik ICQ ofzo als je niet met MSN wil werken

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.