Toon posts:

USB pen problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik krijg het volgende probleem met mijn usb pen van het merk PQI: de schijf in station G is niet geformatteerd. Ik heb al even met google en natuurlijk hier gezocht maar heb geen antwoord gevonden op mijn probleem.

Om weer op de pen te kunnen komen zou ik moeten formatteren. Nou is dit normaal geen enkel probleem. Alleen voel je hem natuurlijk wel aankomen nu net wel.

Op de pen staan een aantal zeer belangrijke documenten die ik niet kan missen.

Weet iemand een mogelijkheid om de pen weer enigszins tot leven te krijgen?

Alvast bedankt.
Paul

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Zie FAQ kopje help! hoe krijg ik m'n data terug

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal wel heel erg scheel kijken maar zie het niet staan :S

Verwijderd

Heb je toevallig de USB pen onder een ander OS gebruikt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie het al in de FAQ staan keek er een paar keer achter elkaar overheen.

Ja ik gebruik heb altijd op XP en vanmiddag op 98 en toen deed het probleem zich voor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 20:57:
Ik zie het al in de FAQ staan keek er een paar keer achter elkaar overheen.

Ja ik gebruik heb altijd op XP en vanmiddag op 98 en toen deed het probleem zich voor.
Probeer eens om het op een XP machine terug te halen. Vervoglens een volledige Format doen en niet snelformatteren en het zou ook op Win98 moeten werken.

Suc6!

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik zal het gaan proberen. Weet iemand misschien een goed progje. Dacht dat ik 1 had alleen die pakte alleen maar afbeeldingen wat overigens wel lukte.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 21:04:
Ok ik zal het gaan proberen. Weet iemand misschien een goed progje. Dacht dat ik 1 had alleen die pakte alleen maar afbeeldingen wat overigens wel lukte.
Lees de FAQ nu eerst eens, staat alles wat je wilt weten al in.

Verwijderd

Ik heb geen tip voor je documenten maar ik had laatst wel opeens dat er data verloren ging en ik kreeg allemaal schrijf errors.

Formateren werkte ook niet meer. Toen heb ik een low level format gedaan met een progje wat ik bij mijn pen-drive had gekregen en die vond een bad block. Nu werkt hij weer prima.

Denk dat het komt doordat ik hem steeds gewoon erin en eruit haal zonder eerst te ontkoppelen.
Pagina: 1