Toon posts:

3D kaart werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje als ik een spel wil spelen dan doet mijn 3D kaart het niet goed.
ik kon bij carmageddon 2 zien wat er niet goed functioneerde. (zie ondersaande regels) Ik weet alleen niet hoe ik het moet oplossen.

3DFX GLIDE:
Failed

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:40
Meer info.

Die foutmelding heeft betrekking op de 3d-mode.

3dfx glide is een oude mode die ondersteunt werd door Voodoo kaarten en die je tegenwoordig niet veel meer ziet.

[ Voor 90% gewijzigd door Hoyden op 09-12-2003 20:29 ]

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-03 19:50

newpegasus

Hertog

welke 3d kaart heb je??? staat er niet meer bij de foutmelding?? wat krijg je te zien, wat doet hjet dan niet? heb je goede drivers? iets meer info is wel handig.

Verwijderd

Ik vraag me af of ze je kunnen helpen met zo'n magere topicstart maar here goes nothing:

>> Videoplanken & Beeldkanonnen

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 20:26:
Vraagje als ik een spel wil spelen dan doet mijn 3D kaart het niet goed.
ik kon bij carmageddon 2 zien wat er niet goed functioneerde. (zie ondersaande regels) Ik weet alleen niet hoe ik het moet oplossen.

3DFX GLIDE:
Failed
Je hebt waaarschijnlijk een nieuwere kaart dan 1 van 3 jaar oud en dus wodt enkel OpenGL en Direct3D onsersteunt, geen Glide...

Verwijderd

Topicstarter
Sorry.

ik heb een ATI Radeon 9600 128MBwCRT/TV OUT/DVI beeldkaart.

Ik heb Directx 9b geinstalleerd en op de Ati website de driver opgezocht gedownload en geinstalleerd maar dat werkte ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
net zoals nu ik heb need for speed underground geinstalleerd en de installatie is goed alleen als ik hem wil spelen wordt het beeld zwart en 3 tellen later komt hij weer terug bij windows.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hier kunne we idd erg weinig mee. Neem * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * even goed door en open aan de hand daarvan een nieuw, beter topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.