Toon posts:

Onkyo SL-1

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar een betaalbare sub (= 2de hands dus in mijn geval :'( ) en ik ben op deze gestote: de Onkyo SL-1. Er is absoluut niks van te vinden op internet (volgens mij toch) dus ik waag het maar om me hier eens te bevragen. Ik heb ooit een gewoon set hifi-luidsprekers gehad van Onkyo en die leken werkelijk nergens op, maar hier op het forum zijn blijkbaar toch enkele liefhebbers.

De specificaties die ik van de verkoper heb gekregen zijn devolgende:

Het is een aktieve subwoofer, dus ingebouwde versterker.
91 dB/V/m bij hoge tonen, 95 dB/0,1V/m bij lage tonen
Bereik 20 Hz - 90 Hz
Lage tonen instelbaar 60/70/80 Hz
Overdraging met de regelknop op maximum: 5,7 V (hoge tonen)0,3 V (lage
tonen)
Luidsprekers 20 cm actief 38 cm passief
Verstrker 120 Watt max
Impedance in 10 kOhm en 100 kOhm
Gevoeligheid in 5,7 V en 0,3 V
Spanning 220 V/50 Hz
68 Watt opname
620 x 483 411 mm
38,5 kilo

nu, ik ben een echte leek en ik vroeg me a wat dit juist allemaal zoal inhoud 8)7 . Is deze sub mijn 150€ waard of niet?

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Naja ik weet niets specifiek over deze sub.

Maar wat ik wel weet is dat Onkyo veel leukere elektronica maakt dan dat het luidsprekers maakt. (wat jou bevindingen dus ook ondersteund)

Informeer eens wat meer bij de verkoper, als deze onduidelijk blijft, zou ik sowieso niet bij hem kopen.

iRacing Profiel

Verwijderd

Wat voor speakers geld, geld ook voor luidsprekers. Ga er niet over discusseren op een forum, maar ga ze zelf beluisteren. Jij zult hem mooi moeten vinden want jij moet er ook naar luisteren. Aan de mening van anderen heb je dus niks.

Daarnaast vertellen de specificaties erg weinig over het uiteindelijke geluid dus ook met de specs erbij valt er niet veel over te vertellen.

Dit topic is gesloten.