Toon posts:

siemens mc60 ingewikkeld ?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan om een siemens mc60 te kopen, maar vrienden van mij zeggen dat het nogal redelijk ingewikkeld en moeilijk is om zo'n gsm te gebruiken ( zeker als je geen gsm hebt ) is dat waar ?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:53

Korakal

Up up up!

Hoi dréke1989, graag wil ik je nog even herinneren aan de sluitmessage van intoxicated in je vorige topic: intoxicated in "siemens mc60"
Hij verwees hier naar de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette), met daarbij ook een korte uitleg wat het inhoudt. Dit is uiteraard op ieder topic van toepassing; ook op deze. Er wordt onder andere van je verwacht dat je topic een beetje op het niveau is van GoT; "Gathering of Tweakers.net is een forum dat bedoeld is voor mensen die bovenmatig geïnteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan."
Ik wil je vragen of je je dan ook even goed wilt verdiepen in bovengenoemde Netiquette :)

Ik doe dit topic dicht, wel met de vermelding dat zo'n telefoon prima te gebruiken is, ook door onervaren mensen. 't Zou toch niet best zijn als dat niet zo was :o En er zit natuurlijk altijd een handleiding bij...

Dit topic is gesloten.