Toon posts:

Hotmail verstuurt lege mail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

mijn zus heeft een probleem met het versturen van mails via hotmail vanaf onze pc hier thuis. De personen naar wie ze het verstuurd krijgen een lege mail en zelf ziet ze deze regel in de tekstbox staan ipv de normale tekst als ze op verzenden heeft geklikt :

<html><div style='background-color:'><DIV></DIV></div></html>

Als ik zelf via hotmail wat verstuur dan gaat het gewoon goed. En ik dacht even dat het kwam doordat ik msn onder mijn naam aan had staan maar dat is het ook niet, want als msn messenger niet aan staat gaat het ook fout. Als ze op dr werk via hotmail stuurt komen de mails wel gewoon aan.

Heeft iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn??

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb de afgelopen paar dagen ook twee lege mails gekregen van twee klasgenoten. Deze kwamen van een Hotmail-adres en verder komt je probleembeschrijving ook overeen met hetgeen ik ervaren heb. Volgens mij is het echter een probleem van Hotmail en bestaat het sinds de nieuwe layout er daar op staat. Gevalletje Hotmail hiervan op de hoogte brengen (daar hebben ze een linkje voor op de Hotmail-pagina staan ergens onderaan.)

[edit]
Ik heb een bugreportje ingediend bij Hotmail met daarin een verwijzing naar dit topic :P. Eens zien wat ze ermee doen :).

[ Voor 14% gewijzigd door Harm op 09-12-2003 19:37 . Reden: BTW ]

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 19:14
Oh dat verklaart waarom ik ook emails krijg zonder echt een afzender en een lege subject/body.
Ik had ze gewoon weggeknikkerd omdat ik dacht dat het SPAM was (zou uiteraard gewoon kunnen)

• kim72
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03 16:41
Mijn vriendin kwam er achter dat je moet wachten tot alle plaatjes binnen zijn voordat je op de 'Send' knop drukt....
Staaltje vooruitdenken bij die Hotmail ontwikkelaars :O

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:10
ja kan proberen de Temp internet files te verwijderen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt dat je dat bugreport hebt verstuurd, want ik kon alleen reageren op extra opslagruimte volgens mij.
Alle plaatjes zijn al geladen als er wat gestuurd wordt, dat heb ik net nog ff gechecked, dat is het ook niet. Is er misschien niets af te leiden aan de regel die verschijnt na het drukken op versturen... iets met de achtergrond??

Verwijderd

Topicstarter
iemand stelde voor om de rich text editor uit te zetten.

volgens mij wat dat al uitgeschakeld, maar ik heb het toch maar even gewijzigd.
Nu staan er dus van die icoontjes waarbij ik de tekst kan bewerken, centreren, knippen, plakken enz... ( dit is toch rich text editor aan of niet?) en dan doet ie het dus wel goed...

vreemd maar het is opgelost. in ieder geval bedankt voor de moeite!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Bedankt voor het posten van je oplossing - dit topic hoort echter niet in WOS thuis, en dus move ik je topic naar Internet & Telefonie O-)

[ Voor 31% gewijzigd door elevator op 09-12-2003 20:38 ]

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Mijn vrouw meldde ook al dat ze twee lege e-mails kreeg. Eentje met een attachment (word bestand) die wel gewoon doorkwam :D :D

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1