Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
Verwijderd
Dat kan niet. Misschien moet je een andere text-editor downloaden ergens?Nutcaze schreef op 09 december 2003 @ 19:20:
Weet iemand hoe dit moet? Mijn notepad heeft een tabgrootte van 8 maar die wil ik 3 of 4 hebben.
Hmmm hoe kan het dan dat een collega van mij een tabgrootte van 4 heeft? Hij werkt wel onder XP en ik Win2000. Is dat het verschil dan?
Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
Mischien dat ze Notepad een beetje aangepast hebben in XP. Weet je zeker dat je niet met Wordpad werkt, want daar kun je wel de tab-grootte instellen.
Notepad zuigt verder ook ongelofelijk als een editor. Gebruik beter zoiets als UltraEdit ofzo.
Is dit verder niet iets voor Software Algemeen?
Notepad zuigt verder ook ongelofelijk als een editor. Gebruik beter zoiets als UltraEdit ofzo.
Is dit verder niet iets voor Software Algemeen?
[ Voor 12% gewijzigd door maartena op 09-12-2003 22:43 ]
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Ja ik gebruik gewoon af en toe Notepad ja. Opent lekker snel. View source van webpagina's e.d. (staat ook standaard Notepad voor) Nou als het echt niet kan dan houdt het op. In ieder geval bedankt.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1