[Tweakdsl] Reverse

Pagina: 1
Acties:

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Topicstarter
Kan je deze zelf aan je domein naam koppelen ?

dus bevoorbeeld

host ip
resolved to blaat.mijndomein.nl

host blaat.mijndomein.nl
resolved to ip

der is wel een reverse optie mogelijk in het cutsomer menu maar als ik een A record aan maak en de reverse instell geeft ie niks terug :S

Kan ik der dan vanuit gaan dat TweakDSL dit toch niet ondersteunt ?

Heb gezocht maar kon geen duidelijkantwoord vinden

[ Voor 9% gewijzigd door ShadowBumble op 09-12-2003 19:05 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ehm, als jij een eigen domein hebt en in de bijbehorende nameservers geef je een A-record op dat naar je TweakDSL-IP verwijst en je stelt bij TweakDSL dezelfde naam in als reverse, zou alles prima moeten werken. iig, Als TweakDSL dat inderdaad support, heb zelf geen idee :)

Heb je er wel rekening mee gehouden dat DNS updates enkele uren tot soms wel dagen nodig hebben om overal te zijn doorgevoerd?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Topicstarter
intoxicated schreef op 09 december 2003 @ 19:08:
Ehm, als jij een eigen domein hebt en in de bijbehorende nameservers geef je een A-record op dat naar je TweakDSL-IP verwijst en je stelt bij TweakDSL dezelfde naam in als reverse, zou alles prima moeten werken. iig, Als TweakDSL dat inderdaad support, heb zelf geen idee :)

Heb je er wel rekening mee gehouden dat DNS updates enkele uren tot soms wel dagen nodig hebben om overal te zijn doorgevoerd?
UIteraard houd ik daar rekening mee maar tis ook wel handig als je van te voren alweet of iemand hier ervaring mee heeft of niet.

Maar ja tis maar ff afwachten dan he ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:27
werkt prima, mits je een statisch ip aangevraagd hebt bij tweakdsl.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV