Toon posts:

RAAR IP verbindings probleem bij wireless connectie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb verbinding met de Access point van Linksys WAP11 v.2.2 (802.11b) WEPkey werkt, macadresfiltering werkt connectie is 'up' op Eth. niveau maar op IP niveau gaat er geen verkeer van en naar het AP.

Ik heb ook een probleem dat DHCP niet werkend is te krijgen voor die interface met dezelfde rotte Wireless interface (van Broadcom)

Met de vaste LAN interface (10/100mb) kan ik wel feilloos het internet op of andere PCs benaderen. Daar werk DHCP ook gewoon feilloos

Ik heb al geprobeerd alle interfaces (Bluetooth/LAN/1394 uit te zetten en systemen met fixed addressen opgezet incl gateway en DNS (DHCP even uitgezet om te troubleshooten)

Ik heb de ICS in windows XP uitgezet.

Maar krijg het niet voor elkaar op de wireless interface goed gekoppeld te krijgen aan de AP. ondanks dat er wel een connectie is op ethernet niveau (802.11b)

Volgens mij gaat er iets goed mis op IPniveau tussen de Broadcom interface en de linksys AP. Maar heb nu even geen idee meer wat ik nog kan proberen, want op WEP niveau werkt 't allemaal okay (kostte wat tijd,)

HELP!