Toon posts:

win98_se Externe toegangs wachtwoord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb bij een klant win98_se geinstalleerd op zijn computer. Sindsdien word het wachtwoord ( om in te bellen met zijn ISP ( ISDN)) niet onthouden. Ik heb na deze melding te hebben ondekt hier gekeken op tweakers maar al die oplossingen zoals bijvoorbeeld Verander iets in het register ( Deze optie staat bij mij helemaal niet in het register) of in IE => Internet opties => verbindingen => ISP verwijderen en opnieuw aanmaken ( ALs ik dit heb gedaan onthoud win98_se het wachtwoord en doet hij het ook zolang ik de computer maar niet uitschakel, doe ik dit wel heb ik weer het probleem.

Wie kan mij helpen want hier op tweakers of bij Google kan ik de oplossing niet vinden :(

Mijn dank is GROOT _/-\o_

Verwijderd

Hoe meldt je klant zich aan ? Of drukt hij gewoon op annuleren. Als jij met een ander account de opties aanpast blijven ze dus niet opgeslagen in zijn account dat begrijp je neem ik aan wel.

Verder stond er dat je client voor micrsoft networks moet installeren. Ik gebruik zelf allang geen 98 meer dus kan het nu niet uittesten

Wat ook nog kan helpen alle verbinding even weggooien en opnieuw instellen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 18:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gbr logt in met microsoft network en logt hier netjes op in

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Is het selectievakje van "wachtwoord onthouden" wel aan te vinken? Of is het grijs?

Je kan anders proberen de gebruikersnaam.pwl uit de \Windows dir te verwijderen, en dan opnieuw in te loggen. Ben je wel al je wachtwoorden kwijt. (geloof alleen geen outlook etc).

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:14
Zoek in het register naar de key autologon en verwijder deze.
Druk hierna op start logoff user en start nu de computer opnieuw op.

Mijn ervaring is dta het nu werkt

Verwijderd

Topicstarter
Er bestaat iid een pietje.pwl deze heb ik weggegooid maar dit helpt niks. Ook bestaat er een default.pwl alleen deze moet ik laten staat toch?

Verwijderd

Topicstarter
midget schreef op 09 december 2003 @ 18:57:
Zoek in het register naar de key autologon en verwijder deze.
Druk hierna op start logoff user en start nu de computer opnieuw op.

Mijn ervaring is dta het nu werkt
Ik kan de key autologon helaas niet vinden in het register. Ik zoek dmv start=> uitvoeren=>regedit=>zoeken=>autologon

Verwijderd

Voortaan misschien wat beter zoeken, want dit is wel heel makkelijk te vinden met Google ("windows 98 dial-up password", derde hit).

edit:
layout vernaggelende link verwijderd

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 09:32 ]

Pagina: 1