One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Heb er verder nog niks over kunnen vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 18:12 ]
Heb je verder alle drivers goed geïnstalleerd ? Want dan wil ie pas hier in standby
En verder is misschien de muis wel uiterst gevoelig, zodat ie meteen weer in windows zit zonder dat je em aanraakt. probeer het bijvoorbeeld ff met de muis op de kop o.i.d.
En verder...welke OS wordt er gebruikt ?
I browse with Vivaldi
Verwijderd
Verwijderd
Ik gebruik onboard sound en XP, standby gebruik ik dus nooit meer.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 18:41 ]
Verwijderd
Misschien dat het daar aan ligt.
Verwijderd
Zijn alle driver XP digitally signed en WHQL compatible? USB of PS2 tobo/muis? ACPI ingeschakeld vóór installatie van Windows?
Trek eens voor de gein je netwerkkabel eruit?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 08:41 ]
Verwijderd
Hij gaat nu probleemloos in standby-mode en komt er vlot en zonder gekraak weer uit.
Overigens werkt hibernate/slaapstand perfect bij mij, alleen de standby wil maar niet:
ik krijg of dat ie bij het aanzetten gewoon als normaal opstart, of dat het systeem niet goed op standby gaat (schijven en beeld uit, maar fans draaien door).
Probeer eens de uber biossen, die hebben een extra instelling bij standby mode in bios (s1, suspend to ram, s3).
Verder is er ook zo'n tool van microsoft om je standby/hibernate instellingen te herconfigureren, maar ben ff vergeten wat de naam is.
Ik baalde ook ontzettend dat hij niet op standby ging, maar na veel gekloot heb ik dat opgegeven, slaapstand werkt prima.
Verwijderd
Ik heb niks aan het systeem veranderd, vaag...
Geen problemen met standby.
(Zonder schijven aan de sata controller ging het wel goed.)
Update: Met de nieuwste sata drivers gaat alles perfect!
[ Voor 13% gewijzigd door RSchellhorn op 24-12-2003 13:05 ]
"Ik heb zo veel soep gegeten, dat kan een mens niet aan. Ik heb zo veel soep gegeten, kan bijna niet meer staan. Ik zat daar maar te slurpen achter die grote kop en als ik bijna klaar was, dan schepten ze weer op!" (Hans Teeuwen)