Welke GPS software voor op CARPC ?

Pagina: 1
Acties:

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-06 07:09
Hallo,

Ik ben op zoek naar goede GPS software voor in men auto. Ik moet kunnen zien waar ik mij op het kaartje bevind, pijlen met eventueel de afstand nog te gaan enzo, en stembegeleiding.

Ik heb al verschillende pakketten gevonde op google maar graag had ik geweten welk software pakket het beste is voor op een 7" TFT Touchscreen scherm.
En waar iedereen het meest tevreden over is.

Thnx,

Kevin

Verwijderd

Altenator (meen ik dat het heet) en die schijnt wel goed te zijn. Hij is met spraak dus dat is ook wel een groot voordeel.

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-06 07:09
heb die getest ma vond da niks en die sprak nie

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04-2025

yeroen1979

noh, ik ock!

Alturion 5 Pro of Infomap Navigator. Beide zijn prima, alleen Alturion heeft ook nederlandse spraak en die kun je eventueel bij Infomap zelf aanmaken (zijn wavjes)

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 08:37
Heb infomap navigator voice europe.
Ben er niet echt tevreden over:

-pakket is niet stabiel (nee licht niet aan mijn config)
-opstarten is traaaaag
-soms ziet ie mijn gps ontvanger niet ("GPS device not connected")
-opzoeken van adressen gaat HEEEL lastig, en daarmee is het hele pakket NIET gebruiksvriendelijk. Op postcode zoeken kan alleen voor de UK, op straatnaam en plaats zoeken kan, maar dan moet je eerst het zoeken in POI's uitvinken e.d.
-Routeplannen van NL naar bijv. F gaat niet in een keer in mijn versie, je moet telkens de kaart laden van een land.
-Prik je een eindpunt voor je route, bijv net voor de grens van Belgie naar Frankrijk, dan snapt ie dat niet want aan de landgrenzen hebben de straten nog geen naam, of de snelweg E34 loopt door het hele land en dan weet ie niet waar ie zit. Je krijgt dan zoiets als: "unable to find route"

geen aanrader

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:23
Ik denk dat TS zijn keuze al heeft gemaakt... na een half jaar. :)

Punctuality is the politeness of kings

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:36
Alturion ben ik over het algemeen redelijk tevreden over. Het heeft soms ook wel last van instabiliteit, maar er valt mee te leven.
+ Goeie gedetaileerde kaarten
+ Frequente updates (meestal betalend)
+ Ganse route tussen meerdere landen werkt perfect
+ Goeie stem-begeleiding in meerdere talen

- Soms instabiel
- Soms rare dingen bij het zoeken naar een adres (niet vinden in de lijst, maar wel op de kaart beschikbaar)

[edit]
d'oh, niet gezien dat het een ouwe koe was. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Fire69 op 28-07-2004 09:11 ]

Pagina: 1