[Act-labs shifter] 2 modellen, wat verschilt?

Pagina: 1
Acties:

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:48

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Ik ben op zoek voor naast mijn stuurtje (logipech wingman formula gp) een act-labs shifter te kopen.

Ik heb op de site van act-labs gekeken en dit kon. Ik kwam uit de search uit op deze shop: http://www.psxshop.nl/ent...yID=100&ViewCategoryID=5& . Ik zocht naar die shifter en vond er twee :? Eentje met usb aansluiting kosten: 76 pleuro en een ander met een ander vaag aansluiting (vermeld de historie niet) voor 66.50 pleuro.

Dus welke is goed of welke moet ik hebben.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Ik ben sindskort eigenaar van zo'n stuurtje voor need for speed underground... :)

heb hem hier weg www.norrod.nl 39 euro

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:58
bij de USB versie weet je zeker waar ie op aangesloten moet worden ;)
denk dat die andere gewoon een gameport aansluiting heeft, of een aansluiting dat je hem op een gamestuur aan kunt sluiten

[ Voor 22% gewijzigd door Crash op 09-12-2003 18:03 ]

Verwijderd

ik heb zelf USB, dat kun je beter nemen als zo'n poort want usb-en heb je genoeg denk ik :P ik heb er zelf 8

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Bij die duurdere staat:
This product is designed for non-ACT LABS racing system owners.
Oftewel, het zijn dezelfde apparaten, alleen die goedkopere is alleen voor bij een compleet Actlabs systeem (met hun aansluiting dus) Die duurdere kan ook met andere merken gecombineerd worden door de USB aansluiting. Deze kan ook met Actlabs werken dus mocht je in de toekomst wel een compleet Actlabs systeem kopen, zit je hier ook mee safe.

Oftewel, die van 76 Euro kopen dus :)

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Yngwie- schreef op 09 december 2003 @ 18:05:
Bij die duurdere staat:

[...]

Oftewel, het zijn dezelfde apparaten, alleen die goedkopere is alleen voor bij een compleet Actlabs systeem (met hun aansluiting dus) Die duurdere kan ook met andere merken gecombineerd worden door de USB aansluiting. Deze kan ook met Actlabs werken dus mocht je in de toekomst wel een compleet Actlabs systeem kopen, zit je hier ook mee safe.

Oftewel, die van 76 Euro kopen dus :)
Had het al gelezen, dus ik denk dat ik die bestel.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Topictitel aangepast :)

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Dank meneer de moderator :)

Ik zat net even op de site van act-labs te kijken en daar kost ie 55 dollar! Volgens mij (ook volgens de koers 1€=1,20$) Is dit niet goedkoper om `m daar te bestellen :?

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Meneer aard schreef op 09 december 2003 @ 22:10:
[...]
Ik zat net even op de site van act-labs te kijken en daar kost ie 55 dollar! Volgens mij (ook volgens de koers 1€=1,20$) Is dit niet goedkoper om `m daar te bestellen :?
Umm, kun je toch gewoon bekijken online? Die USB zie ik trouwens voor $59,99 :? Er zijn twee mogelijkheden voor verzenden. Goedkoopste is $10 dus totaal komt dat op $70 en dat is ongeveer 60 Euro, met wat extra kosten van de bank erbij of zo. Dus ja, dat is wel iets goedkoper... simpel toch? :Y)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 18:02:
Ik ben sindskort eigenaar van zo'n stuurtje voor need for speed underground... :)

heb hem hier weg www.norrod.nl 39 euro
waar staat ie op norrod als ik et mag vragen?

De shifter heeft een goed jaar geleden op de gamepage van planet.nl gestaan, toen heb ik aardig wat info vergaard ervan.

Helaas is het nu nogsteeds onduidelijk of de pook blijft zitten in de versnelling, of hij springt altijd terug naar et midden...
Yngwie- schreef op 09 december 2003 @ 23:46:
Goedkoopste is $10 dus totaal komt dat op $70 en dat is ongeveer 60 Euro, met wat extra kosten van de bank erbij of zo. Dus ja, dat is wel iets goedkoper... simpel toch? :Y)
70 / 1,2 = 57, via CC kost het je nix extra's :9

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 09-12-2003 23:53 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1