Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Verwijderd
heb hem hier weg www.norrod.nl 39 euro
denk dat die andere gewoon een gameport aansluiting heeft, of een aansluiting dat je hem op een gamestuur aan kunt sluiten
[ Voor 22% gewijzigd door Crash op 09-12-2003 18:03 ]
Verwijderd
Oftewel, het zijn dezelfde apparaten, alleen die goedkopere is alleen voor bij een compleet Actlabs systeem (met hun aansluiting dus) Die duurdere kan ook met andere merken gecombineerd worden door de USB aansluiting. Deze kan ook met Actlabs werken dus mocht je in de toekomst wel een compleet Actlabs systeem kopen, zit je hier ook mee safe.This product is designed for non-ACT LABS racing system owners.
Oftewel, die van 76 Euro kopen dus
Had het al gelezen, dus ik denk dat ik die bestel.Yngwie- schreef op 09 december 2003 @ 18:05:
Bij die duurdere staat:
[...]
Oftewel, het zijn dezelfde apparaten, alleen die goedkopere is alleen voor bij een compleet Actlabs systeem (met hun aansluiting dus) Die duurdere kan ook met andere merken gecombineerd worden door de USB aansluiting. Deze kan ook met Actlabs werken dus mocht je in de toekomst wel een compleet Actlabs systeem kopen, zit je hier ook mee safe.
Oftewel, die van 76 Euro kopen dus
Dank meneer de moderator
Ik zat net even op de site van act-labs te kijken en daar kost ie 55 dollar! Volgens mij (ook volgens de koers 1€=1,20$) Is dit niet goedkoper om `m daar te bestellen
Umm, kun je toch gewoon bekijken online? Die USB zie ik trouwens voor $59,99Meneer aard schreef op 09 december 2003 @ 22:10:
[...]
Ik zat net even op de site van act-labs te kijken en daar kost ie 55 dollar! Volgens mij (ook volgens de koers 1€=1,20$) Is dit niet goedkoper om `m daar te bestellen
waar staat ie op norrod als ik et mag vragen?Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 18:02:
Ik ben sindskort eigenaar van zo'n stuurtje voor need for speed underground...
heb hem hier weg www.norrod.nl 39 euro
De shifter heeft een goed jaar geleden op de gamepage van planet.nl gestaan, toen heb ik aardig wat info vergaard ervan.
Helaas is het nu nogsteeds onduidelijk of de pook blijft zitten in de versnelling, of hij springt altijd terug naar et midden...
70 / 1,2 = 57, via CC kost het je nix extra'sYngwie- schreef op 09 december 2003 @ 23:46:
Goedkoopste is $10 dus totaal komt dat op $70 en dat is ongeveer 60 Euro, met wat extra kosten van de bank erbij of zo. Dus ja, dat is wel iets goedkoper... simpel toch?
[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 09-12-2003 23:53 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.