Toon posts:

Wanadoo ADSL Lite fair use policy

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om van Chello Classic(kabel) over te stappen naar Wanadoo ADSL Lite omdat daar de upload snelheid gewoon veel hoger is(vanaf 15 jan)en ook de prijs natuurlijk veel goedkoper,alleen de fair use policy houdt me nog tegen.
Ik heb al gebeld met Wanadoo en gevraagd als je met 20Gb per maand niet in de problemen komt en volgens hun kom je dat ook niet, maar dat is mondeling via de telefoon,iemand ervaring met de fair use policy van Wanadoo ADSL Lite?

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Ik ga volgende week ook adsl aanvragen, zit ook te denken aan wanadoo, vanwege hun FUP.
Ik denk neit dat 20 Gb een probleem zal worden, aangezien de bandbreedte verdrievoudigd wordt, dat kun je zelfs al halen in een maand met 384 kb/s.

Ik ben benieuw of er tweakers zijn die adsl hebben via wanadoo, ivm opleveringproblemen, ip-adressen ontkoppeld e.d.

Ik heb al gezocht via seach, maar de laatste post was van febr 2002???? (search op "wanadoo adsl" gedaan....)
zijn er wel mensen met wanadoo???? En zo ja, tevreden over de service of niet??

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 15:08
Ik heb HCCnet lite aangevraagd. heeft ook FUP (net als alle andere versies van ADSL bij HCCnet)

- Ruud

Verwijderd

Ik zou deze ook nog even checken voor je beslist:
http://www.speedxs.nl

• Makara
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-09-2023
Hi ,

Ik heb al bijna 2 jaar ADSL Basic via Wanado
Heb regelmatig maanden gehad dat ik 40 a 50 GB per maand binnen haalde.
Daarvan heb ik tot op heden niets vernomen van Wanado. Dus voorzichtig durf ik wel te zeggen dat 20 GB niet echt een probleem is. Zeker ook nu basic van 1 mb naar 2 mb download gaat. Want dan zit je met 1 stevig weekend downloaden al op 20 GB.

So go with the flow and try and find out.

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-03 00:17

Lightah

Strikes Again

Ik heb zelf al een paar jaar wanadoo adsl basic en heb met rond de 100 gb in sommige maanden ook nog nooit wat gehoord.

Ik heb nog nooit gehoord dat wanadoo heeft ingegrepen bij hoog dataverbruik.

edit: dat schijnen ze alleen te doen als ze meerdere klachten uit de buurt krijgen die vertraagd internet zouden hebben, zeggen de mensen die der werken.

[ Voor 29% gewijzigd door Lightah op 12-12-2003 15:41 ]

The Unpredictable Striker!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:19
Ik heb sinds vandaag ook Wanadoo ADSL Lite. Gaat lekker snel.
Ik heb me 13 dagen geleden online aangemeld en gister het doe-het-zelf pakket binnen gekregen.
Van klachten in de buurt zal ik geen last krijgen; Ik woon namelijk in het buitengebied van een boerengat en in onze straat staan 8 huizen waarvan wij waarschijnlijk de enigste zijn met ADSL dus...

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Fri Dec 12 2003 om 20:36:12 UTC+0100)

Download : 40.5 KByte/sec
Upload : 12.9 KByte/sec
Connection : 362.0 Conn/min

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

datalimieten en fair use policies bij breedband abbo's
Ik denk dat deze discussie het beste in dit topic past :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.