Zalman CNPS7000-AlCu compatible met Asus P4C800 Deluxe?

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Aangezien de compatibility list op de zalman site down/weggehaald is (en vervangen door een flash filmpie met: it wont take long to get ready. . . )

is mijn vraag dus: is de zalman CNPS7000-AlCu compatible met de Asus P4C800 deluxe mobo? En heeft iemand deze combo al draaien?

Dit is de zalman CNPS7000-AlCu:
Afbeeldingslocatie: http://www.zalman.co.kr/images/0311/cnps7000alcu-b1.gif

verdere specs:
pentium 4 2.6C

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
Afbeeldingslocatie: http://uk.asus.com/products/mb/socket478/p4c800-d/p4c800_l.jpg
lijkt me dus wel.

• DutchTSE
  • Niet online
het gaat er meer om dat op bepaalde mobo's de schroefgaten voor de koeler niet overeenkomen. Las dat ongeveer 5% van de mobo's daar last van heeft, is beetje jammer dus als ik de koeler voor 49 euro koop en hij niet blijkt te passen :)

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02 23:20
Ik wou de andere versie kopen , die van Puur koper , die was op toen dacht ik laat ik maar een coolermaster jet7 Lite kopen :P koelt ook goed..
ook veiliger die cooler weegde bijna 2,5 keer zoveel als het maximale toegestaamde gewicht dus als ie kapot gaat door vervoeren of iets dergelijks ben je je proc kwijt ;D

[ Voor 38% gewijzigd door NomadTitan op 09-12-2003 18:30 ]

• Vincent Meijer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:38

Vincent Meijer

You better believe it!

Kijk even op het forum gedeelte van de Zalman webite, daar kan je gegarandeerd een antwoord op je vraag vinden.

Systeem specs

• Epitome
  • Laatst online: 31-01 19:50
Deze cooler met ook Alumunium weegt niet meer dan het maximale aangeraden gewicht! :o

Schroefgaten heeft deze koeler niets mee te maken, tenminste voor P4, want hij wordt bevestigd op het moederbord middels beugels! En kijk anders ff op de site van Zalman, daar staat precies op welke moederborden deze koeler niet past! :Y)

Bekijk de videoreview van 3DGameman voor de specifieke installatieuitleg! :)

• DutchTSE
  • Niet online
hehe, altijd leuk als mensen de topicstart niet lezen, er staat dus dat die lijst waar het zou staan OFFLINE is, de pagina is weggehaald/zalman heeft er een pagina gezet dat die lijst weer online komt binnekort :)

snappe jullie ;) de lijst is offline en ik kan um dus niet bekijken, vandaar mijn vraag of iemand deze combo heeft en mij dus kan vertelle of ie past of niet

en probleem was dat dat ding redelijk groot was en bepaalde condensatoren in de weg zat, ook moest er ergens geschroefd worden op plaatsen waar het dus niet lukt (ivm die condensatoren ;))

edit2: me vorige edit bleek fout te zijn
edit2/2: http://www.zalman.co.kr/usa/news/20030224.htm#1

dit bedoel ik dus met dat ut niet zou passen ;)

[ Voor 40% gewijzigd door DutchTSE op 09-12-2003 19:29 ]

• Modus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-01 17:07
Op mijn P4C800-E Deluxe past ie in ieder geval prima. Volgens mij is het enige wezenlijke verschil in layout tussen de E en non-E alleen de gedraaide NB-heatsink: het zal dus passen :).

• Vincent Meijer
  • Laatst online: 09:38

Vincent Meijer

You better believe it!

DutchTSE schreef op 09 december 2003 @ 19:09:
hehe, altijd leuk als mensen de topicstart niet lezen, er staat dus dat die lijst waar het zou staan OFFLINE is, de pagina is weggehaald/zalman heeft er een pagina gezet dat die lijst weer online komt binnekort :)

snappe jullie ;) de lijst is offline en ik kan um dus niet bekijken, vandaar mijn vraag of iemand deze combo heeft en mij dus kan vertelle of ie past of niet
Altijd jammer als topic starters niet verder kijken dan hun neus lang is :). Je kan gewoon op het Zalman forum komen via de website en daar is deze vraag al 100 keer gesteld.

Systeem specs

• McCoy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
had alcu en nu cu versie op dat mobo, nog geen enkel probleem mee gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door McCoy op 10-12-2003 00:47 ]

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-02 16:44
Past bij mij prima, heb exact dezelfde moederbord en koeler als jij

• DutchTSE
  • Niet online
das mooi _/-\o_

maar ff bestellen dus :Y)

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-01 13:16

dCY

Ik heb de zalman zelfs op mijn A7V8X-X moederbordje..
:)

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb ook de AL-CU op mijn p4c800 (non e) deluxe en dat gaat prima!
Pagina: 1