Two guidelines to be successful: 1) Don't tell everything you know.
5
50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200
* ColdFusion dacht dat Seti in huidige vorm _eindelijk_ afgelopen zou zijn over 3 a 4 dagen
Oh well, succes with the battle for fourth! Doen jullie goed
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
en dat werd tijd dat jullie nog eens een plekkie stegen
-| Hit it i would ! |-
Thanks!Falcon10 schreef op 09 december 2003 @ 17:17:
feli alvast op voorhand !
en dat werd tijd dat jullie nog eens een plekkie stegenHier bij DPC is dat zowat om de maand 1 plekkie
Het probleem is alleen, hoe hoger je in de ranglijsten staat, des te langzamer gaat het stijgen....
Verwijderd
Hmmz en daar heeft DPC nooit last meeInGaP schreef op 09 december 2003 @ 17:20:
[...]
Thanks!![]()
Het probleem is alleen, hoe hoger je in de ranglijsten staat, des te langzamer gaat het stijgen....
Aangezien wij bij ecc2, ogr, rc5, tsc, d2ol, genome en projecten die ik nog vergeet strijden om plaatsen binnen de top 10
Verwijderd
ps nog 5697 minutenVerwijderd schreef op 09 december 2003 @ 17:25:
[...]
Hmmz en daar heeft DPC nooit last mee
Aangezien wij bij ecc2, ogr, rc5, tsc, d2ol, genome en projecten die ik nog vergeet strijden om plaatsen binnen de top 10
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Alvast gefeliciteerd en nu proberen nog een maandje of wat vast te houden
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Overigens verwacht ik van HP geen counterflush. Dat team is volgens mij nauwelijks georganiseerd, ze hebben voor zover ik weet niet eens een forum of iets dergelijks. Er als we ze inhalen, zullen we ze wel voorblijven, onze productie is 2 tot 3 keer zo groot.
Maarre feli mensen. Nu nog die OC gasten inhalen
Als ik de seti stats bekijk, kijk ik ook altijd ff hoe hoog seti@nl staat
* E-jey heeft het niet zo op Aars..
[ Voor 14% gewijzigd door E-jey op 09-12-2003 22:54 ]
Maar goed, terecht inhalen die lui dus!
Ik vind dit topic niet erg, maar ik vind het wel raar dat dit ok is en een topic van TEB om mensen op hun feestje uit te nodigen (zei het wat onduidelijk) direct dicht gaat
Als ik de regels hier goed het begrepen is subteamreclame niet toegestaan, vandaar het slotje voor TEB. S@NL is echter geen subteam, maar een vriendelijke concullega die even komt patsen.JustMe_ schreef op 09 december 2003 @ 23:25:
offtopic:
Ik vind dit topic niet erg, maar ik vind het wel raar dat dit ok is en een topic van TEB om mensen op hun feestje uit te nodigen (zei het wat onduidelijk) direct dicht gaat
Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt
Zie de reactie van jlrensen.JustMe_ schreef op 09 december 2003 @ 23:25:
offtopic:
En anders even de betreffende mod een mailtje geven waarom ie hem dicht gegooid heeft. Al denk ik dat je het zelfde antwoord krijgt.
als dat reclame was kun je dit ook als reclame zien, en omdat het een ongeschreven regel is dat je geen leden van andere teams werft zou je dit ook als niet mogend topic kunnen beschrijven, maar goed laten we deze discussie op irc ofzo voerenjlrensen schreef op 09 december 2003 @ 23:38:
[...]
Als ik de regels hier goed het begrepen is subteamreclame niet toegestaan, vandaar het slotje voor TEB. S@NL is echter geen subteam, maar een vriendelijke concullega die even komt patsen.
Ik hoop in ieder geval dat SETI snel klaar is en we kunnen gaan blazen op BOINC
Gaat wel een gewoonte worden zo, hé?? Felicitaties vissen over jullie crunch-power
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm