Hallo Tweakers!
Ik heb een probleempje, ik heb een tijdje geleden een AMD Atlon 2400+ gekocht, (dual Bios) windows XP erop, op een 20gb 5400 toeren van Maxtor
Ik heb omdat ik al snel in hdd nood kwam, een 80 gb erbij gekocht ...
werkt helemaal in orde, maar dan:
Ik installeer Max Payne 2 en doe de 3e cd erin, zegt dat hij een bestand niet kan vinden, dus ik druk op ok.
dan reageert m'n hele computer niet meer alt + ctrl + delete doet ook niets...
toen ging ik voor de reset knop.
Nadat hij voorbij de bios kwam, hoorde ik 4 korte piepjes en daarna zag ik in beeld: bios updating... ik weet wat hij deed, maa rhij starte opeens opnieuw op, niet meer in windows geweest.
Dus ik dacht ik kijk in de bios of m'n hardeschijf nog wel herkend wordt: ja
hij heeft in middels een andere naam: Athena
en als ik dan uit de bios ga, dan zegt hij primary hard disk fail.
Ik maak hieruit dus op dat hij niet meer aan wil ... maar kan ik er iets aan doen? of is hij ten dode opgeschreven? Ik zit nu op mijn laptop omdat ik niet meer in windows ben geweest ...
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik heb een probleempje, ik heb een tijdje geleden een AMD Atlon 2400+ gekocht, (dual Bios) windows XP erop, op een 20gb 5400 toeren van Maxtor
Ik heb omdat ik al snel in hdd nood kwam, een 80 gb erbij gekocht ...
werkt helemaal in orde, maar dan:
Ik installeer Max Payne 2 en doe de 3e cd erin, zegt dat hij een bestand niet kan vinden, dus ik druk op ok.
dan reageert m'n hele computer niet meer alt + ctrl + delete doet ook niets...
toen ging ik voor de reset knop.
Nadat hij voorbij de bios kwam, hoorde ik 4 korte piepjes en daarna zag ik in beeld: bios updating... ik weet wat hij deed, maa rhij starte opeens opnieuw op, niet meer in windows geweest.
Dus ik dacht ik kijk in de bios of m'n hardeschijf nog wel herkend wordt: ja
hij heeft in middels een andere naam: Athena
en als ik dan uit de bios ga, dan zegt hij primary hard disk fail.
Ik maak hieruit dus op dat hij niet meer aan wil ... maar kan ik er iets aan doen? of is hij ten dode opgeschreven? Ik zit nu op mijn laptop omdat ik niet meer in windows ben geweest ...
Alvast bedankt voor jullie reacties!