gebruikersprofiel weg

Pagina: 1
Acties:

• ooge
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-10-2022
Iedere keer als ik mijn computer opnieuw start krijg ik de volgende melding:

Windows kan het lokaal opgeslagen profiel niet laden. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door onvoldoende toegangsrechten of een beschadigd lokaal profiel. Neem contact op met de netwerkbeheerder wanneer het probleem blijft bestaan.
Detail: Fout tijdens een bewerking in een pagina.

zeer irritant want nu zijn iedere keer al mijn documenten, bureaublad snelkopelingen, favorieten etc weg. Net alsof je windows voor de eerste keer opstart

kan iemand hulp bieden? :'( , is dit een grapje van een virus of zou mijn hdd bezig zijn met doodgaan (die maakt namelijk ook niet bepaalt gezonden geluiden)

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Het kan heel veel zijn, want ik heb ook wel eens problemen met profielen gehad zonder problemen met de HD. Als nergens anders uit blijkt dat je HD kapot is (diagnosesoftware??), zou ik daar niet van uitgaan in ieder geval.

Bovendien staan je documenten gewoon op de HD. Dat het profiel beschadigd is, zegt niet dat de documenten ook weg zijn. Kijk gewoon eens onder c:\documents and settings en blader dan lekker verder.

Mag je daar vanwege permissies niet in, zorg dan even dat je eigenaar wordt van de hele c-partitite via de beveiligingsinstellingen.