Tuurlijk zijn er mensen 
Ik gebruik zelf m'n Pinoeer 105S voor alles eigenlijk... Ook voor DAE. (13x speed gemiddeld)
Ook met cloneCD geen problemen... (icm plex 8x, is het in ieder geval geen probleem)
Ik gebruik zelf m'n Pinoeer 105S voor alles eigenlijk... Ook voor DAE. (13x speed gemiddeld)
Ook met cloneCD geen problemen... (icm plex 8x, is het in ieder geval geen probleem)
DAE is een zeer belangrijk iets. Vooral voor het rippen van audiocd's naar mp3!Op zaterdag 09 december 2000 05:13 schreef Obi het volgende:
Tuurlijk zijn er mensen
Ik haal met me Afreey 56X 30 speed DAE, netjes....
Whatever.
Ik lees ook net dat ie geen subchannel data kan lezen... dus niet volledig clonecd compatible dus.
Mijn brander kan wel alle CloneCD shit branden, maar niet lezen.
Ik heb op dit moment een 48x AOpen CDRom maar wil die vervangen door een goede DVDspeler (met goede ccd support, foutloze dae, regiovrij).
Aangezien deze Pioneer aan 2 van die 3 punten niet voldoet is het dus helaas geen optie
Ik heb op dit moment een 48x AOpen CDRom maar wil die vervangen door een goede DVDspeler (met goede ccd support, foutloze dae, regiovrij).
Aangezien deze Pioneer aan 2 van die 3 punten niet voldoet is het dus helaas geen optie
Euhm heel veel mensen kopieren rechstreeks dus zonder de hd als tussenstation en dan is het wel belangrijk wat voor speler het is.
ik had eerst de 303s ( pioneer scsi dvd drive 6x36x ) dae van 22x
lekker voor zo'n ding
hij was kapot omgeruild voor nieuw exemplaar ( 304s 10x40x pioneer scsi )
dae 5x
kan nu niet meer op 8x rechstreeks kopieren dus komt er een plextor 40x binnenkort aan
ik had eerst de 303s ( pioneer scsi dvd drive 6x36x ) dae van 22x
hij was kapot omgeruild voor nieuw exemplaar ( 304s 10x40x pioneer scsi )
dae 5x
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Pagina: 1