Toon posts:

[outlook xp] 2 Exchange servers.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik zit met volgend probleem.
Ik maak gebruik van Outlook XP. Nu heb ik zowel thuis als op de zaak een Exchange server. Graag zou ik mijn thuis mailbox en mijn werk mailbox in een outlook willen hebben. Echter via de reguliere manier (email opties --> account toevoegen) werkt het niet. Ik krijg een melding van outlook dat ik al een exchange server in mijn lijstje heb staan. Een 2e toevoegen is dus niet mogelijk.

Ik zou natuurlijk met 2 outlook profielen kunnen gaan werken. Maar ja dat wil ik eigenlijk niet.

Iemand enig idee hoe ik dit toch werkend kan krijgen?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 14:57:
Ik zou natuurlijk met 2 outlook profielen kunnen gaan werken. Maar ja dat wil ik eigenlijk niet.
Voor zover ik weet, kan het alleen op deze manier. Waarom wil je dat niet? Misschien zijn er redenen waarom je dit niet wilt die wel omzeild kunnen worden.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Dan heb ik geen totaal overzicht van al mijn mails en dat zou ik wel graag willen :)

• blackd
  • Niet online
Als er geen andere oplossing gevonden is, kun je natuurlijk een van de twee servers toevoegen als IMAP, mits het alleen om de mail gaat. Wil je ook agenda en contacts, dan is mijn alternatief waardeloos :P

Verwijderd

Topicstarter
Hier had ik ook al aan gedacht. Maar helaas maak ik ook thuis gebruik van de agenda e.d
Tsja dan zal ik maar moeten leren leven met 2 outlook profielen :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 15:23 ]

• blackd
  • Niet online
Het enige wat ik kan vinden is dat je meerdere mailboxen kan openen, bij 1 exchange server. Dan zou je dus beide Exchange servers aan elkaar moeten koppelen. Lijkt me niet zo practisch :P

Pagina: 1