Topic report bij een sticky

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

Topicstarter
Is het handig om ook voor de stickies (zoals de FAQs & subforumpolicy draadjes) ook een topicreport functie mogelijk te maken?

Hoe kom ik hier op: In deze Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime viel het mij op dat het modjes overzicht nog niet is bijgewerkt (ik mis Play) en ik dacht "laat ik daar eens iemand op attenderen". Maar dat kan dus niet via een topic report.

Great minds think alike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

voor dat soort dingen doe ik of een SM, of ik zoek een modje per mail/icq/irc/sms/...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens schreef op 09 december 2003 @ 14:57:
voor dat soort dingen doe ik of een SM, of ik zoek een modje per mail/icq/irc/sms/...
En veel subfora hebben een aparte FAQ Feedback draad hiervoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbal Kint

Verbal Kint

The man with the plan

Topicstarter
Erkens schreef op 09 december 2003 @ 14:57:
Dat kan inderdaad ook. Maar het leuke van het TR is dat het makkelijk en snel is, efficienter dus (voor mij tenminste).
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 14:58:
[...]
En veel subfora hebben een aparte FAQ Feedback draad hiervoor lopen.
Dat is mij nog nooit echt opgevallen. Voor zover ik weet heeft AVH dat ook niet. Maar zakt zo'n topic dan ook niet veel te snel weg? Overigens is dat natuurlijk op te lossen door er een link naar toe te plaatsen in de destbetreffende sticky.

[ Voor 41% gewijzigd door Verbal Kint op 09-12-2003 15:08 ]

Great minds think alike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verbal Kint schreef op 09 december 2003 @ 15:01:
[...]
Dat kan inderdaad ook. Maar het leuke van het TR is dat het makkelijk en snel is, efficienter dus (voor mij tenminste).
maar volgens mij kon dat niet, net zoals je geen TR kan zetten in een topic waar je niet in mag posten (gesloten topics alsmede SM's van andere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Verbal Kint schreef op 09 december 2003 @ 14:54:
Is het handig om ook voor de stickies (zoals de FAQs & subforumpolicy draadjes) ook een topicreport functie mogelijk te maken?
Eh nee ?
Hoe kom ik hier op: In deze Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime viel het mij op dat het modjes overzicht nog niet is bijgewerkt (ik mis Play) en ik dacht "laat ik daar eens iemand op attenderen". Maar dat kan dus niet via een topic report.
Je mist Play niet daar, aangezien hij er nog niet in hoort te staan. Play zit nog in zijn proefperiode, pas daarna zal hij in de vele overzichten die GoT rijk is worden toegevoegd als mod ;)

En mocht het dan niet gebeuren, omdat Kaj. of een van de andere HW-mods het vergeet, dan kun je altijd een topic in Schop een Modje daarover posten, of ff een modje via ICQ/MSN/IRC of email aanschieten.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbal Kint schreef op 09 december 2003 @ 15:01:
Dat is mij nog nooit echt opgevallen. Voor zover ik weet heeft AVH dat ook niet. Maar zakt zo'n topic dan ook niet veel te snel weg? Overigens is dat natuurlijk op te lossen door er een link naar toe te plaatsen in de destbetreffende sticky.
Voor zover ik weet heeft AV idd geen feedback topic, zal wel een keuze zijn geweest. De fora die wél een eigen topic hebben maken daar dan ook melding van onderin de sticky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbal Kint

Verbal Kint

The man with the plan

Topicstarter
Want?

[ Voor 164% gewijzigd door moto-moi op 09-12-2003 16:28 . Reden: Sjit, edit i.p.v. quote is niet grappig :X ]

Great minds think alike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

Want..die dingen horen gewoon in orde te zijn, en het bevordert gelijk de betrokkenheid tussen users en het crewtuig, als je het crewtuig er direct op moet aanspreken, we're just like normal people.. well.. almost :+

Nouja, de echte reden is dat je alleen TR's mag zetten in topics waarin je ook kunt reageren, zo heb ik ook TR mogelijkheden in de FAQ's, en SM.

Dat is gedaan door de heren van Parse, om te voorkomen dat mensen nog TR's konden aanmaken over gesloten replies.

Maar eerlijk gezegd snap ik nu ik wat langer hierover na heb kunnen denken, opeens niet meer zo goed, waarom dat ook voor stickies moet gelden.
Oftewel: Dat noemen we ook wel een bug, en kun je dus in React Bugs en Featurerequests op het schoteltje van het paarse-volk deponeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moto-moi schreef op 09 december 2003 @ 16:29:
Maar eerlijk gezegd snap ik nu ik wat langer hierover na heb kunnen denken, opeens niet meer zo goed, waarom dat ook voor stickies moet gelden.
Oftewel: Dat noemen we ook wel een bug, en kun je dus in React Bugs en Featurerequests op het schoteltje van het paarse-volk deponeren ;)
Maar dan heb je weer alle faq's waarin alleen de index in een sticky zit en de inhoud in verschillende gesloten topics ;) Aangezien FAQ's geen aparte status hebben kun je daar dan nog steeds geen TR gebruiken. Maargoed, lijkt mij een kleine moeite even te mailen/icq. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 16:42:
Maar dan heb je weer alle faq's waarin alleen de index in een sticky zit en de inhoud in verschillende gesloten topics ;) Aangezien FAQ's geen aparte status hebben kun je daar dan nog steeds geen TR gebruiken.
maar welk nut heeft het om een weggezakte FAQ (die vaak ook nog gesloten is) te voorzien van een TR, zo'n TR zullen de modjes vast niet zien, aangezien deze naar mijn weten alleen in AT en het forumoverzicht te zien zijn (ik dacht ook in het topic zelf, maar 100% zeker weet ik dat niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens schreef op 09 december 2003 @ 21:00:
maar welk nut heeft het om een weggezakte FAQ (die vaak ook nog gesloten is) te voorzien van een TR
Je quote me ook maar deels, daarna schreef ik:
Maargoed, lijkt mij een kleine moeite even te mailen/icq.
Oftewel, van mij hoeven er ook geen TR's op sticky's te komen. Dat voorbeeld gaf ik alleen om aan te geven dat een feature request nog steeds vrij zinloos is omdat niet alle faq's sticky's zijn.
zo'n TR zullen de modjes vast niet zien, aangezien deze naar mijn weten alleen in AT en het forumoverzicht te zien zijn (ik dacht ook in het topic zelf, maar 100% zeker weet ik dat niet)
Ze zijn alleen zichtbaar in het forum zelf (in het topic staat afaik een link naar de TR's) en niet in AT.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 21:02:
[...]
Je quote me ook maar deels, daarna schreef ik:
wellicht omdat ik het daar ook mee eens was ;)
Ze zijn alleen zichtbaar in het forum zelf (in het topic staat afaik een link naar de TR's) en niet in AT.
oja, in AT staan ze 'nog' niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moto-moi schreef op 09 december 2003 @ 15:06:
[...]
Je mist Play niet daar, aangezien hij er nog niet in hoort te staan. Play zit nog in zijn proefperiode, pas daarna zal hij in de vele overzichten die GoT rijk is worden toegevoegd als mod ;)

En mocht het dan niet gebeuren, omdat Kaj. of een van de andere HW-mods het vergeet, dan kun je altijd een topic in Schop een Modje daarover posten, of ff een modje via ICQ/MSN/IRC of email aanschieten.
Idd, je mist mij niet, maar Raymond staat daar wel ten overvloedde ;) (onder aan de Faq)

Ik zal het eens aankaarten bij m'n collega's :)

Overigens zijn we wel goed bereikbaar via ICQ/mail natuurlijk, dus ons attenderen op een foutje is zo gedaan. Maar bij een TR report functie bij een sticky zie ik niet veel kwaad. Afgehandelde reports kunnen ook verwijderd worden, dus ze blijven niet eeuwig staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 21:12:
Idd, je mist mij niet, maar Raymond staat daar wel ten overvloedde ;) (onder aan de Faq)
Ik zal het eens aankaarten bij m'n collega's :)
Ehmm.. dat kun jij zelf ook editten hoor ?
En als je dan toch bezig bent, in dat topic staat bovenin een verwijzing naar een file van exirion, deze link moet je even aanpassen naar http://faq.tweakers.net/sa/verloop.gif ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moto-moi schreef op 09 december 2003 @ 21:17:
[...]

Ehmm.. dat kun jij zelf ook editten hoor ?
Wij AV moderators overlegggen graag eerst, alvorens in gemeenschappelijke Faq's te rommellen. :Y) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

Vertaling:
"Ik is lui" :+

Pagina: 1