Ik heb eerst de Tv-out FAQ bekeken, maar daar zag ik geen oplossing voor dit probleem. Ik heb sinds kort een nieuwe s-video kabel (bandbridge), want oude was kapot gegaan. Deze sluit ik aan op de tv i.c.m. een scartblok en geeft zwartwit. Met de oude kabel (mindere kwaliteit) deed kleur het wel. Heb al nieuw blok (goedkope) , maar nog steeds enkel zwartwit beeld.
Ik ben even in de weer gegaan met verschillende tv's
Zelfs de meest nieuwe en uitgebreide tv in huis (5) geeft met het scartblok geen kleur. Met s-video ingang wel, dus ligt aan scartblok i.c.m. TV.
Nou ben ik even gaan zoeken en vond ik dit artikel
Dus nu kan ik mn scartblok open gaan maken en kijken of het allemaal goed zit (ik heb dus al een nieuw dezelfde scartblok die ook niet kleurt)
Of ik kan naar dynabyte gaan waar ze een verchroomd Belkin blok verkopen (voor €16,95) waar achterop staat dat het werkt icm S-video, en ik kan vragen of ik m mag terugbrengen als ie ook niet werkt..
Wat zal ik doen? Of is er nog een andere oplossing?
Even voor de goede orde, de tv heeft met oude kabel wel kleur gegeven op deze manier en instellingen voor s-video/composiet heb ik op de tv niet gezien.
Ik ben even in de weer gegaan met verschillende tv's
Zelfs de meest nieuwe en uitgebreide tv in huis (5) geeft met het scartblok geen kleur. Met s-video ingang wel, dus ligt aan scartblok i.c.m. TV.
Nou ben ik even gaan zoeken en vond ik dit artikel
Dus nu kan ik mn scartblok open gaan maken en kijken of het allemaal goed zit (ik heb dus al een nieuw dezelfde scartblok die ook niet kleurt)
Of ik kan naar dynabyte gaan waar ze een verchroomd Belkin blok verkopen (voor €16,95) waar achterop staat dat het werkt icm S-video, en ik kan vragen of ik m mag terugbrengen als ie ook niet werkt..
Wat zal ik doen? Of is er nog een andere oplossing?
Even voor de goede orde, de tv heeft met oude kabel wel kleur gegeven op deze manier en instellingen voor s-video/composiet heb ik op de tv niet gezien.