Toon posts:

[Exact + SQL + Server + Clien] Start lokaal btrieve server*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier gaan we weer, hopelijk wordt ik niet zoals gewoonlijk weer met m'n neus op de forum regels gedrukt maar mag dit topic blijven staan.
(heb google gezocht exact gebelt maar die kwamen met flut oplossing en heb forum ook afgezocht)

Back to vraag:

Bij het opstarten van Exact wordt op het werkstation (client)
de Btrieve-sqlserver opgestart, terwij die al op
win2003-server draait.

Iemand?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 14:51:
Hier gaan we weer, hopelijk wordt ik niet zoals gewoonlijk weer met m'n neus op de forum regels gedrukt maar mag dit topic blijven staan.
Als je nou eens wat zou lezen van die forum regeltjes, hoefden wij ze niet keer op keer aan jou uit te leggen - dat maakt het voor beide partijen leuker.

Kort samengevat:
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft - jouw topic titel is half af
  • Doe zelf eerst moeite voordat je een topic opent. Ik geloof graag dat je dat wel doet hoor, maar geef dan even aan wat het resultaat was van je zoek resultaten. Wat werkte er niet aan de oplossingen die je vond?
  • Omschrijf je probleem zo helder mogelijk
Als je je aan deze regeltjes houd, zal er maar weinig commentaar komen op je topicstart :)

Overigens is het niet de bedoeling je topic te kijken binnen 24 uur - ik heb je kick dan ook verwijderd :)

Verder - heb je wel een netwerk installatie uitgevoerd en geen standalone?

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:18

Crazy D

I think we should take a look.

Het klinkt inderdaad alsof je een locale installatie hebt gedaan. In dat geval even de workstation setup opstarten vanaf de server. (ik neem aan dat je het over Exact Globe for Windows hebt).

Met wat voor flut oplossing kwam Exact support?

Exact expert nodig?