Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:12

JoeBlack2k

I Love Hilary

Topicstarter
hey!

ik heb gister in Parijs een Ipaq 1940 + TomTom2 gekocht (wist niet hoe ik terug moest rijden) en nu zit ik met een Franse PPC :/ ik heb net HP gebelt maar die n00b wist niet eens wat een ROM was (flashen? nee.. nee.. dat kan denk ik niet)

dus denk ik vraag het hier maar eens.. ik heb net ff search gedaan en soms staat dat het wel kan en soms niet ?
weet iemand een pagina met wat hacks ofzo ?
en kan ik anders wachten op
2004 ? die begin volgend jaar moet uitkomen.. (toch?) en dan de Engelse versie kopen (kan je die kopen ? ) Of kan ik beter de WM2003 engelse kopen (nogmaals.. kan je die kopen)

thanx :D

grtz Jb2k

Hilary Duff 4-Life

Verwijderd

dat kan, maar is illegaal.
maybe als je microsoft raadpleegt en een engelse licentie koopt (zal iets van 40 euro zijn), of hp belt, dat ze dit wel voor je kunnen fixen

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-11 22:28

jurma

simply connecting...

edit: te slecht gelezen.

tja je zou het kunnen flashen maar als het mis gaat heb je een groter probleem, ik zou gewoon 2003 uk kopen

[ Voor 78% gewijzigd door jurma op 11-12-2003 16:58 ]

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 07:48

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

je kan iig niet gewoon WM2003 UK kopen, het os is voor elke ppc anders. je moet dus de rom hebben voor jouw type ipaq. met de komst van 2003 kon je een upgrade kopen bij de meeste fabrikanten (dit is niet echt een update omdat gewoon het gehele rom wordt overschreven.) dus misschien kan je zo'n upgrade nog altijd kopen.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:12

JoeBlack2k

I Love Hilary

Topicstarter
dat kan dus niet :( omdat deze standaart al met WM2003 word geleverd
heeft niet iemand een engelse 1940 ? die een backup wil maken voor me :/

Hilary Duff 4-Life