Verwijderd

Topicstarter
Hey

Hebben jullie een verzekering afgesloten voor je GSM ? zo ja: Wat kost het ? Is diefstal ook gedekt ? Waar heb je hem afgesloten ? Wat zijn jullie ervaringen ?

jaja hoop vragen ;)

Dit vraag ik omdat ik net een nieuwe GSM(Motorola V3690) heb en daar nog langer van wil blijven genieten als vandaag ;)

Alvast bedankt !

Verwijderd

Ik wist niet eens dat dat kon :) Maar ik zou het niet doen. Tenzij ik een hele dure zou hebben. Ik heb een Siemens C25. Als die gejat wordt, jammer dan. Koop ik een nokia. ;)

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-03 15:18
Ik heb verzekering op m'n 6210. gewoon gelijk afgesloten toen ik heb bij de bel company kocht. 10 piek p/m

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 december 2000 12:42 schreef Adarkar het volgende:
Ik heb verzekering op m'n 6210. gewoon gelijk afgesloten toen ik heb bij de bel company kocht. 10 piek p/m
Oh, dan ga ik straks even kijken ;)

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 19:04
Ja, zo'n verzekering is natuurlijk afhankelijk van de aanschafprijs. Zo ook de premie.
Alles is dan verzekerd, dus als jij 'm in de put gooit krijg je een nieuwe. Lekker he.

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

Verwijderd

Ik heb mijn sony Z5 ook verzekerd.
Kost uit me hoofd 12 p/mnd en dit is de duurste verzekering en dekt :

- Diefstal
- Diefstal in auto
- Vloeistof schade
- Val schade
- vervangend toestel binnen 24u
- de kosten van het vervangen van de simkaart zijn gedekt.
- en nog een hele zooi...

gewoon alles, en het is echt super 2 weken geleden om 11:00u was mij sony gepleurd dus KAPOET. Kwamen ze om 13:00u een vervangend toestel brengen NOKIA 6210 en kreeg 3 dagen later een spik splinter nieuwe Sony :)

KLASSE.... vind ik zelf

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 december 2000 20:29 schreef crazy_gijs het volgende:
Ik heb mijn sony Z5 ook verzekerd.
Kost uit me hoofd 12 p/mnd en dit is de duurste verzekering en dekt :

- Diefstal
- Diefstal in auto
- Vloeistof schade
- Val schade
- vervangend toestel binnen 24u
- de kosten van het vervangen van de simkaart zijn gedekt.
- en nog een hele zooi...

gewoon alles, en het is echt super 2 weken geleden om 11:00u was mij sony gepleurd dus KAPOET. Kwamen ze om 13:00u een vervangend toestel brengen NOKIA 6210 en kreeg 3 dagen later een spik splinter nieuwe Sony :)

KLASSE.... vind ik zelf
En waar heb je die verzekering afgesloten en wat is de premie ?

Verwijderd

Topicstarter
Anyone :) ?

Verwijderd

Ik weet dat als je een toestel koopt bij The Phone House en T for Telecom dat je als je je toestel koopt (maximaal twee weken daarna) dat je je toestel voor een kleine premie per maand (res. f 7,50 bij TPH en f 12,00 bij TFT) kunt verzekeren.

Ben® (althans heb zelf ook Dutchtone, Telfort en Libertel en die hebben het naar mijn weten niet) heeft Ben® Onbezorgd. Daar kun je voor f 10,- per maand je toestel laten verzekeren.

Ben® Onbezorgd kost f 10,- per maand. Dat is inclusief BTW. Maar exclusief f 15,- éénnmalige administratie-kosten. De extra garantie is maximaal 3 jaar geldig op hetzelfde toestel. Bij het afsluiten mag je toestel echter niet ouder zijn als zes maanden. Je toestel is gedekt tot een maximum van f 2000,-. De vergoeding voor misbruik door derden is gedekt tot f 1000,-. Je hebt een eigen risico van f 100,-.

Verder zou ik het niet weten...
Pagina: 1