Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Nokia 6600 en het synchroniseren wilt niet lukken.
Ik heb de standaard instellingen van PC suite gewoon laten staan en wil het naar een Windows Adresboek toe sturen.
De eerste keer is wel geluk, maar als ik nu iets aanpas in de telefoon of in Windows Adresboek, dan zegt hij na de synchronisatie dat niks aangepast is.
Wat kan ik hier tegen doen?

• Hutspot
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-11 11:23
Hier exact hetzelfde probleem, hij leest wel van de telefoon maar hij update niks en in de logfile staat dan ook dat er niks is geupdate.

Hij heeft het wel gedaan de eerste dagen.

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 07:19
hier is een 3 topics tellende super discussie
als je daar eens in gaat snuffelen, word je stuk wijzer van

• Hutspot
Ja en daar staat het dus niet in want die topics volg ik ook......

• Hutspot
Ik heb m'n phone al geformatteerd en een backup terug gezet maar dat is volgens mij niet het probleem.
Ook een image van m'n windows systeem terug zetten werkt niet (het heeft wel gewerkt onder deze image)

Het heeft wel gewerkt en als ik een backup van m'n adres boek gebruik van 2 weken terug (wab-bestand) dan gaat ie wel updaten en contacts toevoegen en verwijderen.

Als ik het actuele adresboek gebruik of een backup van vorige week dan werkt het weer niet.

weet echt niemand wat hier aan de hand kan zijn?

Verwijderd

Ik heb al 3x die suite van de cd geinstalleerd EN van de site EN nog een ander programma.

Heeft er hier iemand een stap voor stap manual voor die suite + BT :(

• Hutspot
Ik ga dit weekend 's ff proberen wat ie doet als ik de phone formatteer, dus helemaal vanaf de fabrieksinstelligen. 'k heb 't nu alleen geformatteerd en meteen een back-up terug gezet.

Ik heb zelf het vermoeden dat de fout aan de telefoon kant zit.

• Hutspot
Nou formatteren hielp ook niet dus de backup maar weer gewoon terug gezet.
Met die oude wab file werkt het nog steeds wel en met de nieuwe versie niet.
Ik heb ook al zitten denken of het misschien ligt aan een veld dat niet wordt ondersteunt door de 6600 ofzo dat er in dat nieuwe adres boek ergens een veld is ingevuld waar ie op vast loopt ofzo.

Ik zou het anders niet meer weten maar ik baal er goed van want dit is juist één van de handige functies van de 6600
Pagina: 1